Google se schimba. Ce vei vedea pe telefon incepand cu 21 aprilie
Pe 21 aprilie cei de la Google lanseaza un nou algoritm de cautare pe mobil.
Marti, pe 21 aprilie, Google implementeazaq un update major pentru algoritmul de cautare de pe mobil care va schimba ordinea care site-urile sunt clasate atunci cand utilizatorii cauta de pe mobil sau tableta, potrivit Business Insider.
Algoritmul va favoriza site-urile mobile-friendly, adica optimizate pentru astfel de gadgeturi (cele cu text mare, intuitive si care se redimensioneaza in functie de ecranul de pe care sunt privite), acestea urmand sa apara mai sus in cautari. Site-urile care nu sunt mobile-friendly vor fi retrogradate.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Aproximativ 60% din traficul online vine de pe mobil iar cei de la Google vor ca utilizatorii sa aiba o experienta mai buna de fiecare data cand intra pe un link de mobil. Compania a anuntat schimbarile in luna februarie, oferindu-le astfel site-urilor 2 luni pentru face schimbarile necesare astfel incat acestea sa nu dispara din cautari.
Totusi, update-ul urmeaza sa modifice clasamentele. A fost numit "Mobile-geddon" din cauza modului "apocaliptic" in care poate fi pentru milioane de site-uri, le-a spus Itai Sadan, CEO-ul companiei Duda, celor de la Business Insider.
"Cred ca cei care risca foarte mult sunt cei care nu stiu despre update. Pe 21 aprilie, multe afaceri mici vor fi surprinse de faptul ca numarul de vizitatori ai site-urilor va scadea semnificativ. Va afecta milioane de site-uri de pe web. Cu Google a fost mereu vorba despre relevanta, iar continutul primeaza. Asta se schimba insa. Da, ei spus ca in continuare continutul este extrem de important, dar experienta utilizatorilor este cel putin la fel de importanta. Nu mai este suficient doar sa ai continutul corect - daca oamenii vin pe site-ul tau iar continutul nu este usor de citit, nu este bine".
Nu numai site-uri mici vor fi afectate. Compania de marketing, Somo, a lansat un studiu saptamana trecuta un raport care dezvaluia ca branduri mari, precum American Apparel, Daily Mail sau Ryanair, vor fi pedepsite atunci cand schimbarile vor avea loc daca nu isi vor face un update la site-uri pana marti.