Facebook introduce Facebook Stories in aplicatia de mobil. Continutul va fi disponibil doar 24 de ore
Aplicatia de smartphone a celor de la Facebook va include, sub denumirea Facebook Stories, imagini si clipuri care vor putea fi accesate numai 24 de ore, dupa care vor fi sterse automat.
Stories este facilitatea copiata initial de la Snapchat pentru a fi adaugata in Instagram si care acum ajunge si in aplicatia mobila de Facebook, scrie news.ro. Practic, se poate spune ca Facebook copiaza a doua oara aceeasi optiune de la Snapchat.
Facebook Stories, la fel ca Instagram Stories, va fi o sectiune de continut efemer. Continutul postat astfel de utilizatori va fi disponibil doar 24 de ore. Dupa aceasta perioada, va fi sters automat.
Alegeri 2024
07:25
Campania electorală s-a terminat. Cele mai marcante momente, de la zboruri private la ferme de troli și acuzații de spionaj
07:08
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A doua zi de alegeri în diaspora. 43.000 de alegători au votat până sâmbătă ora 9:00
21:23
Ciolacu reafirmă că, dacă este ales preşedinte, l-ar desemna premier pe Bolojan şi că îşi doreşte o coaliţie cu PNL
20:58
Marcel Ciolacu este favorit clar pentru câștigarea alegerilor pe platforma pe care s-a pariat masiv în favoarea lui Trump
De asemenea, la fel ca Instagram Stories, noua facilitate Facebook va fi disponibila in partea de sus a aplicatiei chiar sub campul de cautare. Acolo vor fi dispuse pe orizontala imaginile de profil ale prietenilor care au creat in ultimele 24 de ore asa-numitele povesti.
Continutul efemer din Facebook Stories va fi vizionat in mod full screen si, dupa un anumit numar de secunde, se va trece automat la urmatoare imagine sau video, asemenea unui slideshow.
In mod implicit, continutul Facebook Stories va fi separat de news feed-ul normal din Facebook. Insa, daca utilizatorul doreste, acesta poate fi publicat si in news feed pentru a putea fi vizionat de prieteni si dupa perioada standard de 24 de ore.
Instagram Stories s-a dovedit un succes, ajungand deja la 150 de milioane de utilizatori si crescand semnificativ engagement-ul. Prin copierea in Facebook, acest gen de continut are potentialul de a ajunge la cei peste un miliard de utilizatori ai retelei sociale.
Deocamdata, noua facilitate este disponibila sub forma de test doar in Irlanda, urmand ca in lunile urmatoare sa fie lansata la nivel global.