Ce schimbare a facut Google din cauza atentatelor din Franta. Motorul de cautare a facut doua modificari in 24 de ore

Ultimul update: Duminica 11 Ianuarie 2015 07:04
Data publicarii: Joi 08 Ianuarie 2015 15:35
Categorie: Smart things
google franta logo special

Cel mai important motor de cautare din lume a omagiat in felul sau victimele atacurilor teroriste din Franta

Versiunea in limba franceza a Google a marcat prin doua logo-uri diferite victimele atentatelor de la Paris. Miercuri, pe motorul de cautare a aparut o panglica neagra, semnificand doliul, cu explicatia „In memoria victimelor atentatului de la revista Charlie Hebdo”.

Joi, Google a schimbat iar logo-ul. In a doua varianta, acesta contine deja faimoasa emblema neagra cu textul „Je suis Charlie”, si cu aceeasi explicatie ca in ziua precedenta. Pentru a o vedea trebuie insa sa intrati pe google.fr si apoi sa alegeti versiunea in limba franceza.

google franta logo special Seymour Hersh, jurnalist castigator al premiului Pulitzer

Sursa: Pro TV

Financial Times a modificat un articol online in care critica publicatia franceza Charlie Hebdo
Financial Times a modificat un articol online in care critica publicatia franceza Charlie Hebdo
Satira nu moare. Desene facute de caricaturisti din toata lumea, care au
Satira nu moare. Desene facute de caricaturisti din toata lumea, care au "raspuns" atacului de la Charlie Hebdo
REVELION 2015. Google le ureaza utilizatorilor sai un
REVELION 2015. Google le ureaza utilizatorilor sai un "An Nou Fericit! ", printr-un DOODLE
Klaus Iohannis
Iohannis, la Innovation Labs: Digitalizarea scăzută a economiei şi a administraţiei este o realitate
Experți și antreprenori vor prezenta viziunea lor despre viitorul tehnologiei la iCEE.fest 2018
iLikeIT. Jocurile săptămânii
Ore de istorie, predate cu ajutorul unor jocuri: „Merg la sufletul copiilor”
Personalul hotelier, înlocuit în tot mai multe locații din lume de roboți
Momentul în care acumulatorul unui smartphone explodează
Icee fest
Netflix, Google și Facebook pe aceeasi scenă cu The New York Times, CNN, El Mundo, Social Chain și Discovery