Ce schimbare a facut Google din cauza atentatelor din Franta. Motorul de cautare a facut doua modificari in 24 de ore


Ultimul update: Duminica 11 Ianuarie 2015 07:04
Data publicarii: Joi 08 Ianuarie 2015 15:35
Categorie: Smart things
google franta logo special

Cel mai important motor de cautare din lume a omagiat in felul sau victimele atacurilor teroriste din Franta

Versiunea in limba franceza a Google a marcat prin doua logo-uri diferite victimele atentatelor de la Paris. Miercuri, pe motorul de cautare a aparut o panglica neagra, semnificand doliul, cu explicatia „In memoria victimelor atentatului de la revista Charlie Hebdo”.

Joi, Google a schimbat iar logo-ul. In a doua varianta, acesta contine deja faimoasa emblema neagra cu textul „Je suis Charlie”, si cu aceeasi explicatie ca in ziua precedenta. Pentru a o vedea trebuie insa sa intrati pe google.fr si apoi sa alegeti versiunea in limba franceza.

Sursa: Pro TV