La 6 ani e celebru pe Youtube și va avea propriul brand de produse într-un lanț de magazine
Un băiat în vârstă de şase ani, ale cărui recenzii pentru jucării au generat miliarde de vizualizări pe YouTube, îşi va lansa luna viitoare propriul brand de produse în reţeaua de magazine Walmart.
Micuţul Ryan, vedeta unui canal de pe YouTube intitulat Ryan ToysReview, a contribuit la selectarea jucăriilor şi a articolelor de îmbrăcăminte ce vor fi comercializate sub marca Ryan's World, potrivit companiei media pentru copii Pocket.watch, care a negociat acest contract cu compania Walmart, scrie Agerpres.
Produsele din brandul Ryan's World vor fi vândute în regim de exclusivitate în peste 2.500 de magazine din reţeaua Walmart în Statele Unite şi pe site-ul Walmart.com începând din 6 august. Brandul se va extinde şi către alţi retaileri în octombrie.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Cele şase canale de YouTube pe care apare Ryan i-au încântat pe copiii din lumea întreagă şi au atras peste 1 miliard de vizualizări pe lună, graţie unor videoclipuri ce îl prezintă pe acest băiat în timp ce se joacă cu diverse jucării. Părinţii lui au ales să păstreze secret numele de familie al copilului, datorită vârstei fragede a acestuia.
Reprezentanţii Pocket.watch au negociat contracte de licenţă cu mai multe vedete din domeniul producţiilor video online, cu scopul de a-şi spori catalogul de clienţi prin intermediul unor game de jucării, articole vestimentare şi obiecte pentru locuinţe. Brandul Ryan's World, care se adresează copiilor cu vârste de peste trei ani, este primul de acest tip ce va fi lansat pe piaţă.
Printre produsele din această colecţie se află şi o gamă de tricouri cu patru tipuri de design, reprezentând lucrurile preferate de micuţul Ryan, inclusiv imprimeuri ce prezintă fotografii cu pizza.