Cinci motive care fac din Conferința Globală IAA „Creativity4Better” 2024 - un must-attend

Cinci motive care fac din Conferința Globală IAA „Creativity4Better” 2024 - un must-attend

Conferința Globală IAA „Creativity4Better” se pregătește să aducă din nou o experiență de excepție pentru pasionații și profesioniștii din domeniile creative.

Pe 20 noiembrie, la Face Convention Center, a opta ediție a conferinței revine cu o agendă plină de momente captivante și aduce în fața comunității creative locale şi internaţionale speakeri de renume care prin munca lor redefinesc standardele creative la nivel global.

Pentru ca a mai rămas doar o lună până la ediția din acest an, iată 5 motive pentru care nu trebuie să ratezi Creativity4Better 2024:

1. Insight-uri valoroase de la speakeri de top

Unul dintre punctele centrale ale conferinței îl reprezintă prezența unor speakeri de de talie mondială care aduc o experiență vastă din domenii creative diverse. Ca în fiecare an, pe scena Creativity4Better vor urca experți care vor împărtăși tendințe actuale și idei inovatoare din industria creativității. Printre speakerii din acest an se numără Greg Hoffman, fost CMO NIKE și în prezent fondator și director al Modern Arena, Fernando Machado, former CMO Unilever, BK, Lucy Jameson, Co-Founder, Uncommon Creative Studio, Bianca Guimaraes, Co-Founder si ECD, Mischief, Stefan Sagmeister, unul dintre cei mai renumiti designer din lume.

Citește și
Crimeea ar fi rămas parte a Ucrainei, dacă Kievul ar fi respectat „cu sinceritate ceea ce s-a convenit”

2. Momente artistice neașteptate

Ediția din acest an a Creativity4Better pregătește momentele artistice neașteptate, menite să aducă surpriză și emoție printr-o experiență multisenzorială. Astfel, participanții vor fi încântați de momente și demonstrații artistice live care pun accent pe inovație și expresie creativă și îi provoacă să își redefinească percepția asupra creativității.

3. O locație nouă, fresh

Locația din acest an este una modernă, perfect adaptată spiritului conferinței. La Face Convention Center, Creativity4Better va crea un cadru ideal pentru networking și inspirație, oferind o atmosferă vibrantă pentru toate activitățile din agendă.

4. Activări de brand la cel mai înalt nivel

Participanții vor avea ocazia să se bucure de activări inedite pregătite de partenerii Creativity4Better, menite să aducă un plus de dinamism conferinței. Aceste activări vor include surprize care vor anima pauzele din timpul zilei, oferind oportunități de interacțiune și explorare a creativității.

5. O surpriză care va fi dezvăluită curând

Creativity4Better pregătește și o surpriză din lumea modei, care va adăuga un plus de strălucire evenimentului. Detaliile acestui moment special vor fi dezvăluite curând. Stay tuned!

“Suntem bucuroși că, anul acesta, am reușit să propunem comunității de marketing și comunicare un nou format de learning combinat cu experiențe, cu networking si cu momente de inspirație care să exceadă beneficiile unei simple conferințe. Prin creativitate vorbim despre creativitate, o demonstrăm și o regăsim în tot ceea ce se va întâmpla la eveniment. Iar împletirea dintre local și global, între informație și relaxare sau între diversele arte performative e cu adevarat unică.

Fară falsă modestie pot spune că ediția 2024 va fi cea mai interesantă și mai memorabilă din toate cele organizate de noi în ultimii 7 ani. Vă sfătuiesc să nu o ratați”, a declarat Victor Dobre, Director Executiv, IAA Romania.

Creativity4Better 2024 oferă un spațiu de reflecție și inspirație pentru toți cei care doresc să își redefinească perspectivele creative, fie că sunt profesioniști din marketing și publicitate, antreprenori la început de drum, sau simpli pasionați ai industriei. Conferința Globală IAA „Creativity4Better” urmează să devină epicentrul celor mai interesante idei și să ofere participanților ocazia de a fi surprinși, provocați și inspirați de discursurile unora dintre cele mai strălucite minți din industrie.

Conferința globală IAA „Creativity4Better” 2024 se bucură de sprijinul partenerilor săi: Kaufland, Raiffeisen Bank – Presenting Partners; Coca-Cola, Ploom, P&G, Google – Gold Partners; Mastercard, Dacia, Stella Artois, Nepirockcastle – Partners. Food experience by Tazz. Coffee experience - Nespresso

Parteneri media: RTL – Partener international; Radio Guerrilla, ProTV, IQ Ads, Phoenix Media, Euromedia, Profit.ro, Pagina de media, Progresiv, Wall-street.ro, 9AM, Kudika, Garbo, avocat.net, Universal Solutions.

Supporting Partners: Kubis Interactive, Golin, Starcom, Skepsis, Oveit, Godmother.

Biletele se pot accesa aici: www.iaaglobal.org/creativity4better

Despre IAA România

IAA Romania este cea mai vastă şi mai reprezentativă asociaţie profesională a industriei de marketing, comunicare şi media, un parteneriat strategic unic ce reprezintă interesele a peste 110 companii active în industrie: clienţi de publicitate, agenţii de publicitate şi media şi instituţii mass media. Obiectivul IAA este să transforme România într-un hub global creativ, devenind astfel busola industriei de marketing şi comunicare.

IAA România este afiliată la IAA Global cu sediul la New York şi filiale în peste 56 de ţări. Pentru activitatea sa la standarde de excelenţă, IAA România a primit de 3 ori premiul global IAA Inspire Award - pentru cea mai activă şi creativă filială din lume.

Articol recomandat de sport.ro
FOTO Scene neverosimile la FC U Craiova - Ceahlăul! Adrian Mititelu a intrat pe teren: "Nemernicule, ieși afară!"
FOTO Scene neverosimile la FC U Craiova - Ceahlăul! Adrian Mititelu a intrat pe teren: "Nemernicule, ieși afară!"
Citește și...
O locație istorică și bântuită din România va primi turiști abia din ianuarie. Fortăreața va concura cu faimosul Castel Bran
O locație istorică și bântuită din România va primi turiști abia din ianuarie. Fortăreața va concura cu faimosul Castel Bran

După mulți ani de eforturi birocratice și de șantier, Cetatea Poienari din județul Argeș a fost reabilitată și va putea fi vizitată.

Semnul care îți arată că ești alcoolic funcțional. Poate fi observat mai ales în timpul weekendului
Semnul care îți arată că ești alcoolic funcțional. Poate fi observat mai ales în timpul weekendului

Un specialist în adicții a dezvăluit cum poți depista o persoană care are probleme alcoolul. Un semn este destul de clar.

Un student doctorand a descoperit din întâmplare un oraș antic. Unde este localizat
Un student doctorand a descoperit din întâmplare un oraș antic. Unde este localizat

Un uriaș oraș mayaș a fost descoperit după secole de la dispariția sa jub jungla din Mexic. Arheologii au găsit piramide, terenuri de sport, șosele de legătură între districte și amfiteatre în sud-estul statului Campeche.

 

Recomandări
Oligarhul fugar prorus, Ilan Şor, susține că
Oligarhul fugar prorus, Ilan Şor, susține că "ideea europeană a murit în Republica Moldova". Atac direct la Maia Sandu

Oligarhul fugar prorus moldovean Ilan Şor a negat, într-un interviu recent, că ar fi încercat să cumpere voturi şi susţine totodată că ideea europeană a murit în Republica Moldova după referendumul câştigat „la mustaţă” de forţele proeuropene.

Decizia care i-a salvat viața lui Adrian, un român de 37 de ani prins în dezastrul din Spania:
Decizia care i-a salvat viața lui Adrian, un român de 37 de ani prins în dezastrul din Spania: "Am luat câinele și m-am dus"

Mulți români pentru care Spania este a doua casă trec, în continuare, prin momente teribile după inundațiile catastrofale.

Mircea Geoană îl atacă pe „unchiul” Ciolacu: să-și ceară scuze în fața tinerilor, care n-au loc de „nepoți” ca ai lui
Mircea Geoană îl atacă pe „unchiul” Ciolacu: să-și ceară scuze în fața tinerilor, care n-au loc de „nepoți” ca ai lui

Marcel Ciolacu trebuie să-și ceară scuze față de diaspora, consideră contracandidatul său Mircea Geoană, pentru că a jignit tinerii români „într-o manieră inacceptabilă”.