Modifica setarile cookie
Toate categoriile

(P) Semnezi cu valoare legală documente, fără a fi nevoie de prezența fizică sau de contracte printate

Datorită contextului economic și social actual, se simte din ce în ce mai acut nevoia de a găsi soluții care să rezolve unele dintre cele mai mari provocări pe care pandemia le-a adus domeniului de business.

Este vorba de mobilitatea redusă, mutarea activității preponderent on-line, interacțiunea fizică limitată etc.

Cu toate acestea, continuarea activității în noua realitate poate fi la fel de eficientă și productivă, ba chiar cu costuri reduse pentru cele mai multe dintre domenii. Digitalizarea proceselor de business nu mai reprezintă un obiectiv pe termen lung, ci o necesitate care trebuie să se întâmple cât mai rapid.

Interacțiunile fizice cu colegii și partenerii sunt aproape inexistente, însă pentru a menține relațiile contractuale, fie că vorbim despre procese interne, cum ar fi documentele între angajați și departamentul de Resurse Umane, fie despre contracte, anexe, avize etc cu partenerii de afaceri, soluțiile digitale sunt răspunsul.

Numeroasele solicitări de digitalizare ce vin în ultima perioadă atât din zona privată, cât și din cea publică, au ca răspuns serviciul de semnare electronică la distanță, Paperless flowSIGN. Această soluție se implementează rapid, este extrem de ușor de utilizat, permițând semnarea unui document cu semnătură electronică de către mai mulți semnatari, cu respectarea atât a rigorilor generate de pandemie, cât și a celor de natură juridică.

Acest lucru se realizează cu ajutorul unei platforme on-line în care documentelor încărcate acolo li se stabilește traseul de semnare, iar ulterior, după ce au fost semnate, fiecare semnatar își poate descărca exemplarul său. Toate actele semnate în această aplicație au valoare legală, deoarece semnăturile cu certificat calificat care se utilizează au valoare de semnătură olografă.

Companiile pot prin această soluție să-și digitalizeze fluxurile de documente, fie că este vorba despre documente cu caracter comercial (contracte, avize, facturi, comenzi etc), fie că este vorba despre procese interne, cum ar fi departamentul de Resurse Umane.

 

Este o soluție adaptată nevoilor companiilor și evoluției societății, extrem de flexibilă, obținerea certificatului calificat se face tot on-line, cu ajutorul identificării video, iar documentele pot fi semnate și descărcate din platformă, folosind orice tip de dispozitiv (laptop, tabletă, telefon etc).

Aplicația flowSIGN este foarte ușor de utilizat, intuitivă, cu o interfață prietenoasă, iar datorită meniurilor prestabilite și multiplelor opțiuni de afișare, documentele pe care le cauți pot fi găsite extrem de ușor. Arhivarea electronică se poate integra cu soluția Paperless flowSIGN, iar cu ajutorul acesteia costurile scad cu 67% față de arhivarea fizică.

Pentru implementarea Paperless flowSIGN, certSIGN pune la dispoziție o echipă specială care oferă suport și know-how companiilor.

Serviciul de semnare la distanță Paperless flowSIGN se bazează pe o soluție tehnică dezvoltată de certSIGN, care este acreditată QSCD (Qualified Signature Creation Device), conform Regulamentului eIDAS 910/2014.

Pe lângă toate avantajele și specificațiile serviciului flowSIGN, rămân, de asemenea, toate atuurile fluxurilor electronice: nu se consumă hârtie, tuș pentru imprimantă, nu există costuri cu transmiterea documentelor în original pentru a fi semnate și de către parteneri, nu se consumă timp cu toată această gestiune, iar costurile scad considerabil față de tot ce însemnă semnarea olografă a tuturor documentelor dintr-o companie.  

 

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult