(P) Mărcile P&G Fabric Care își iau angajamentul de a reduce cu 30% ambalajele din plastic, până în 2025

P&G Fabric Care

Cantitatea de plastic care va fi redusă până în anul 2025 va fi echivalentă cu cea a unei linii de sticle de detergent care să înconjoare Pământul;

Capsulele de detergent Ariel PODS vor fi transferate în pungi, economisind 75% din ambalaj la fiecare spălare;

Pe lângă reducerea materialelor plastice, P&G Fabric Care are ca scop reciclarea completă a tuturor ambalajelor până în anul 2022.

24 aprilie, Paris, Franța: Astăzi, la Conferința Mărcilor Sustenabile, Virginie Helias, Chief Sustainability Officer P&G, a anunțat că Ariel, Tide și alte mărci P&G Fabric Care din Europa au ca scop reducerea consumului de materiale plastice cu până la 30%, până în anul 2025. Acesta este un element esențial pentru atingerea Obiectivului Ariel 2030 de a reinventa o soluție mai bună de curățare și de a economisi cu 50% mai multe resurse până în 2030, inclusiv materiale plastice virgine.

Aceste reduceri de materiale plastice planificate de mărcile Ariel, Tide și alte mărci P&G Fabric Care se ridică la peste 15.000 de tone pe an, până în 2025, față de 2018. Deși ambalajele de plastic ale mărcilor P&G Fabric Care reprezintă un procent relativ mic din totalul deșeurilor de plastic din Europa, cantitatea de plastic salvată în fiecare an ar fi semnificativă - suficientă pentru a produce o linie de sticle de detergent care să facă înconjurul Pământului.

Citește și
Cristian Tudor Popescu despre o eventuală anulare a primului tur: „Ar fi o catastrofă și mai mare decât procentajul lui Georgescu”

Andrei Coșuleanu, președintele organizației Act for Tomorrow România a declarat:„Astăzi, una dintre cele mai mari probleme privind poluarea este folosirea excesivă a plasticului, de cele mai multe ori o singură dată, iar reciclarea acestui material a devenit o problemă globală. Asumarea din partea P&G a acestor obiective îndrăznețe vine ca o masură importantă și necesară pentru combaterea schimbărilor climatice și salvarea resurselor. Însă, nu este suficient ca o companie să adopte măsuri îndrăznețe privind combaterea poluarii, ci este datoria fiecărui om de a acționa în parteneriat cu natura si nu împotriva acesteia. Companiile au responsabilitatea de a le oferi comsumatorilor produse într-un ambalaj prieten cu natura, iar aceștia au datoria de a le colecta și de a le recicla.”

Virginie Helias, Chief Sustainability Officer P&G, a declarat: „Mărcile noastre, Ariel și Tide, sunt deschizătoare de drumuri pentru practicile de reducere a ambalajelor. Acestea vor avea un rol decisiv în îndeplinirea angajamentului P&G de a reduce utilizarea materialelor plastice virgine în ambalaje cu până la 50%, până în anul 2030. Acesta este doar unul dintre numeroasele exemple de mărci de top P&G care inovează pentru a inspira și a permite consumul responsabil.”

Până în 2022, P&G Fabric Care Europe dorește ca ambalajele tuturor mărcilor sale să fie 100% reciclabile. Ariel și Tide se străduiesc să crească cererea față de reciclare și folosesc în ambalajele lor din ce în ce mai multe materiale reciclate post-consumator (PCR), care astăzi conțin deja până la 50% PCR. Pentru a merge mai departe pe drumul către circularitate, industria trebuie să colaboreze și să promoveze reciclarea ușoară și eficientă. În sprijinul acestui lucru, oamenii de știință P&G lucrează cu industria la soluții inovatoare, cum ar fi manșoanele perforate PetCore pentru o mai bună reciclare. Aceste eforturi au fost recunoscute, de exemplu cu Premiul „Ambasadorul Anului privind reciclarea plasticului în UE”, primit de Gian De Belder, cercetător științific principal la P&G. Acest premiu marchează recunoașterea persoanelor care au contribuit în mod deosebit la această industrie. Ariel participă, totodată, la experimente de ultimă generație, cum ar fi LOOP, care urmărește să acționeze circularitatea cu principii precum modelul „milkman refill”.

Volker Kuhn, P&G Fabric Care Vicepresident, a declarat: „Permanent ne străduim să ne dezvoltăm afacerea în mod sustenabil. Îndepărtarea a 30% din materialele plastice din toate produsele Fabric Care din Europa este o mișcare îndrăzneață pe care dorim să o finalizăm până, cel târziu, în 2025. Suntem încântați de faptul că din ce în ce mai mulți consumatori aleg Ariel PODS, care este cel mai compact detergent pe care îl oferim. Capsulele de detergent lichid pentru haine necesită mai puține ambalaje din material plastic la fiecare spălare, în timp ce furnizează cantitatea exactă de detergent necesar, evitând astfel risipa și dozarea suplimentară. Abordarea problemelor legate de materialele plastice este responsabilitatea tuturor și suntem hotărâți să facem un pas către circularitate, astfel încât niciun material plastic din ambalajele mărcilor noastre să nu ajungă în oceane sau în depozitele de deșeuri."

 

Articol recomandat de sport.ro
OFICIAL Românul cu două selecții la națională a semnat cu Real Madrid!
OFICIAL Românul cu două selecții la națională a semnat cu Real Madrid!

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) L’OR ofera o experienta VIP pe circuitul de la Imola in 2025, campanie inspirată de parteneriatul cu Ferrari Hypercar
(P) L’OR ofera o experienta VIP pe circuitul de la Imola in 2025, campanie inspirată de parteneriatul cu Ferrari Hypercar

L’OR Espresso, brand premium din portofoliul JDE Peet’s, desfăşoară (27 Octombrie - 22 Decembrie 2024) o campanie de prin care se poate câştiga o experienţă VIP în cadrul competiţiei de la Imola din 2025 alături de alte premii precum kituri LOR X Ferrari.

(P) Toyota România, partener al excelenței olimpice, premiază sportivii medaliați la Paris 2024
(P) Toyota România, partener al excelenței olimpice, premiază sportivii medaliați la Paris 2024

Într-un moment special din cadrul Galei „110 ani de Olimpism în România”, Toyota România a celebrat excelența sportivilor medaliați la Jocurile Olimpice Paris 2024, oferindu-le câte un automobil Toyota Hybrid, ca recunoaștere a performanțelor lor.

(P) Fabrica EGGER de la Rădăuți, o abordare circulară și sustenabilă în industrie
(P) Fabrica EGGER de la Rădăuți, o abordare circulară și sustenabilă în industrie

Fabrica EGGER din Rădăuți, parte a grupului internațional EGGER, reprezintă un model de referință în România pentru integrarea conceptelor de economie circulară și sustenabilitate în industria prelucrării lemnului.

Recomandări
Curtea Constituţională discută joi două cereri de anulare a alegerilor prezidenţiale. Ulterior, are loc şedinţă CSAT
Curtea Constituţională discută joi două cereri de anulare a alegerilor prezidenţiale. Ulterior, are loc şedinţă CSAT

Curtea Constituţională este aşteptată să decidă joi asupra a două cereri de anulare a primului tur al alegerilor prezidenţiale, depuse de doi competitori electorali, Cristian Terheş şi Sebastian Popescu, clasaţi pe poziţiile 9 şi 12. 

Câți bani au primit influencerii care l-au promovat pe Călin Georgescu. Unii regretă și se delimitează acum de el
Câți bani au primit influencerii care l-au promovat pe Călin Georgescu. Unii regretă și se delimitează acum de el

După ascensiunea fulminantă, obţinută pe TikTok și cu ajutorul influencerilor, Călin Georgescu a început să-şi piardă o parte dintre susținători.

Reacția TikTok, după acuzațiile privind conturile false: ”Nu am găsit dovezi ale unei Operațiuni de Influență Secretă”
Reacția TikTok, după acuzațiile privind conturile false: ”Nu am găsit dovezi ale unei Operațiuni de Influență Secretă”

TikTok răspunde acuzațiilor despre conturile false care ar fi influențat alegerile prezidențiale în care Călin Georgescu a ieșit pe primul loc în primul tur, afirmând că nu au găsit dovezi concludente.