Ce înseamnă performance marketing și cum ajută magazinele online. Strategiile prezentate de Cătălin Macovei- Moloso Limitless

×
Codul embed a fost copiat

Cătălin Macovei este cofondatorul Moloso Limitless, una din agențiile de performance marketing de top din România.  

Anul trecut, agenția a gestionat bugete de peste 40 de milioane de euro și a ajutat peste 300 de afaceri românești să vândă produse și servicii online, atât la nivel local, cât și internațional.

Este pasionat de cifre, statistici și analize, iar în ultimii ani a lucrat intens la întrebarea adresată atât de des de către antreprenorii din e-commerce, respectiv ”de ce magazinul meu online nu vinde mai bine?”.

Andrei Radu, CEO&Founder GpeC: Ce înseamnă performance marketing?

Cătălin Macovei, cofondator Moloso Limitless: Performance marketing este una din diviziunile marketingului digital, prin care măsurăm alte metrici, tipice pentru un magazin online, cum ar fi costurile pe o tranzacție, veniturile generate de acea tranzacție, coșul mediu, cât la sută reprezintă acel cost din total venit generat și multe altele. Desigur, performance marketing nu este numai pentru magazinele online, ci și pentru business-urile non-e-commerce, prin care măsurăm cât mă costă pe mine un lead sau cât mă costă un viitor contract.

Citește și
Mihai Vanatoru
Mihai Vânătoru, co-fondator DWF, la ePLAN. Tot ce trebuie să știți despre SEO în e-commerce
VIDEO. Cine e primarul care are doar 10 clase, a candidat de unul singur și are o poveste de viață specială

Interviu integral poate fi vizionat în video-ul atașat. 

 

Articol recomandat de sport.ro
FOTO Așteptarea a luat sfârșit pentru fanii tinerei care a făcut senzație în Qatar! S-a pozat topless, iar reacțiile au fost pe măsură
FOTO Așteptarea a luat sfârșit pentru fanii tinerei care a făcut senzație în Qatar! S-a pozat topless, iar reacțiile au fost pe măsură
Citește și...
La ce trebuie să fie atent un magazin online când vine vorba de datele GDPR. Explicațiile lui Bogdan Manolea - Trusted.ro
La ce trebuie să fie atent un magazin online când vine vorba de datele GDPR. Explicațiile lui Bogdan Manolea - Trusted.ro

Invitatul emisiunii are o experiență de peste 20 de ani în Dreptul tehnologiei informațiilor și propritate intelectuală sau industrială fiind pasionat de orice domeniu care implică Dreptul, internetul și atitudinea civică.

Mihai Vânătoru, co-fondator DWF, la ePLAN. Tot ce trebuie să știți despre SEO în e-commerce
Mihai Vânătoru, co-fondator DWF, la ePLAN. Tot ce trebuie să știți despre SEO în e-commerce

Invitatul de astăzi în emisiunea ePLAN este implicat în proiecte de digital marketing din 2005. În prezent, el este co-fondatorul DWF, probabil cea mai mare agenție de SEO din România, cu peste 250 de clienți activi și peste 70 de angajați.

Bogdan Axinia, Managing Director eMAG Ventures, despre programe de investiții pentru companiile de tehnologie
Bogdan Axinia, Managing Director eMAG Ventures, despre programe de investiții pentru companiile de tehnologie

Ce înseamnă venture capital și ce programe de investiții pentru companiile de tehnologie există.

Recomandări
Tensiunile continuă în Sectoarele 1 și 2. Radu Mihaiu acuză că sacii cu buletinele de vot dintr-o secție au fost rupți
Tensiunile continuă în Sectoarele 1 și 2. Radu Mihaiu acuză că sacii cu buletinele de vot dintr-o secție au fost rupți

Sunt tensiuni mari în Sectoarele 1 și 2 ale Capitalei, unde actualii primari acuză fraudarea votului. Edilul de la 2, Radu Mihaiu, care a obținut renumărarea buletinelor în una dintre secții, a anunțat miercuri noapte rezultatul procesului.

Reacțiile românilor după ce Babasha a cântat la concertul Coldplay. „Ce am reușit noi să facem ca nație, să huiduim un băiat”
Reacțiile românilor după ce Babasha a cântat la concertul Coldplay. „Ce am reușit noi să facem ca nație, să huiduim un băiat”

Arena Națională s-a transformat miercuri seară într-un tărâm al emoțiilor intense. Britanicii de la Coldplay au urcat pe scenă în fața a peste 50 de mii de oameni și au făcut spectacol. Show-ul a fost completat de baloane colorate, lumini și artificii.

Cum se dezvoltă energia verde în România. Numărul românilor care sunt prosumatori a depășit 120.000
Cum se dezvoltă energia verde în România. Numărul românilor care sunt prosumatori a depășit 120.000

Piața energiei verzi din România se află într-o continuă creștere, spun specialiștii. Am depășit 100.000 de prosumatori, adică oameni care își produc propria energia și furnizează și în rețea.