Cum să ajungi la excelență în comunicare: lecții de la Valentina Vesler, la BizPower cu Marta Ușurelu

×
Codul embed a fost copiat

În emisiunea BizPower, Marta Ușurelu a purtat o discuție captivantă cu Valentina Vesler, Director de Comunicare și PR la Valdis Holding, dezvăluindu-ne cum creativitatea și comunicarea eficientă pot transforma o campanie într-un succes răsunător.

Această ediție a emisiunii a oferit nu doar o privire asupra lumii dinamicelor de comunicare și marketing, dar și lecții valoroase despre credința în propriile idei și muncă.

Valentina Vesler a împărtășit perspectivele sale despre esențiala necesitate a comunicării pentru branduri, exemplificând cu campania "Aqua Carpatica Flavours-Etichetări Greșite" care a revoluționat modul în care brandul este perceput și a deschis noi perspective în legislația de marketing. Aceasta descrie campania ca fiind rodul unui efort colectiv și al unei viziuni împărtășite, subliniind că succesul a fost posibil datorită colaborării și inovației. Campania a adresat o problemă reală privind restricțiile legislative ale etichetării, transformând o provocare într-o oportunitate de a se distinge pe piață.

"Comunicarea este cheia vieții noastre... este fundamentul pe care se construiește orice relație, fie ea personală sau profesională," a explicat Valentina.

Valentina subliniază că această comunicarea începe de la naștere și continuă pe tot parcursul vieții, fiind esențială nu doar pentru indivizi, ci și pentru branduri. În contextul actual, saturat de informații, abilitatea de a comunica clar și eficient devine un avantaj competitiv major.

Citește și
BIZ
Ce a însemnat digitalizarea în industria asigurărilor. Valorile „clear, care, commit”
De ce nu mai poate statul român să recupereze nimic de la Dan Voiculescu, Ovidiu Tender și Puiu Popoviciu. Sentințele care le-au salvat milionarilor peste 250 de milioane de euro

Un aspect remarcabil discutat a fost modul în care Valentina gestionează echilibrul între viața profesională și cea personală, un echilibru esențial pentru eficiența pe termen lung. Ea consideră că echilibrul este o alegere constantă și personală, esențială în menținerea performanței atât în viața personală, cât și în cea profesională.

Interviul cu Valentina Vesler nu doar că a oferit o privire detaliată asupra mecanismelor unei campanii de succes, dar a și evidențiat rolul vital al comunicării eficiente în construirea și susținerea unui brand. Lecțiile de la Valentina pot inspira profesioniști din toate domeniile să reevalueze și să îmbunătățească continuu strategiile de comunicare, inovație și expansiune.

Mai multe detalii, în VIDEO.

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
Citește și...
Ileana Botez, președinta PWN România, la ”Biz Power”: ”Femeile au nevoie de mai multă încredere în forțele lor
Ileana Botez, președinta PWN România, la ”Biz Power”: ”Femeile au nevoie de mai multă încredere în forțele lor"

Emisiunea Biz Power, difuzata exclusiv online pe www.stirileprotv.ro, aduce în prim-plan un subiect important pentru dezvoltarea profesională a femeilor din România.

Ce a însemnat digitalizarea în industria asigurărilor. Valorile „clear, care, commit”
Ce a însemnat digitalizarea în industria asigurărilor. Valorile „clear, care, commit”

Invitata acestei ediții a emisiunii BIZ Power este Gabriela Lupaș-Țicu, Chief Marketing & Operations Officer la NN România, care explică provocarea digitalizării în domeniul asigurărilor de viață și sănătate.

Valentin Văcăruș, expert în comunicare: „Publicitatea nu mai este la fel de cool ca acum 25 de ani, dar e plină de provocări”
Valentin Văcăruș, expert în comunicare: „Publicitatea nu mai este la fel de cool ca acum 25 de ani, dar e plină de provocări”

Valentin Văcăruș, expert în comunicare al agenției Godmother, una dintre cele mai mari agenții de publicitate din România, a fost invitatul emisiunii Biz Power, realizată de Marta Ușurelu și difuzată exclusiv online pe www.stirileprotv.ro.  

Alex Petricean, chef și owner la restaurantele de fine dining Noua și Noua BAR: ”La noi poți să vii și în șlapi”
Alex Petricean, chef și owner la restaurantele de fine dining Noua și Noua BAR: ”La noi poți să vii și în șlapi”

Alex Petricean, chef și owner la restaurantele Noua și Noua BAR, a fost invitatul emisiunii Biz Power, realizată de Marta Ușurelu și difuzată exclusiv online pe www.stirileprotv.ro.

Interviu cu Teodora Burz, femeia din spatele unui brand românesc ajuns la Hollywood: ”E foarte greu. Nu e pentru toată lumea”
Interviu cu Teodora Burz, femeia din spatele unui brand românesc ajuns la Hollywood: ”E foarte greu. Nu e pentru toată lumea”

Teodora Burz a fost invitata emisiunii Biz Power, realizată de Marta Ușurelu și difuzată exclusiv online pe www.stirileprotv.ro. Teodora este antreprenor la Styland, un brand de haine care a reușit să treacă cu succes granițele țării.  

Recomandări
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș

Au fost găsite, duminică, trupurile celor două fete din România luate de ape vineri, în Italia, după o viitură pe râul Natisone.

După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă
După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă

„Pe drum spre Europa” partea I. Uniunea Europeană ne-a pus la dispoziție peste 20 de miliarde de euro din 2007 și până în prezent ca să ne modernizăm infrastructura.

Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”
Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”

Într-o lume în care vârsta este privită de multe ori ca o barieră, un nou studiu aduce în discuție ideea că bătrânețea reprezintă, de fapt, mai mult o problemă de percepție.