Cât de eficientă este automatizarea producției de reclame cu ajutorul inteligenței artificiale

×
Codul embed a fost copiat

În noua ediție a emisiunii ePlan aflăm ce este automatizarea producției de reclame cu ajutorul inteligenței artificiale.  

Mai exact cum pot magazinele online și agențiile de digital să creeze, să personalizeze și să scaleze add-urile cât mai eficient.

Invitatul emisiunii ePlan de astăzi este Dan Oros, CEO Creatopy, care până de curând a condus departamentul de marketing al Google și Youtube, timp de șase ani.

Vom povesti în primul rând despre ce se întâmplă pe piața de advertising din România. Am văzut foarte multe schimbări în ultimul timp. Sunt din ce în ce mai multe canale de promovare.

Există machine learning, AI, există tot felul de automatizări pe care brand-urile ar trebui să le facă. Din punctul ăsta de vedere, cum ți se pare ție acum că arată piața de advertising în România?

Citește și
Claudia Tudor, general manager la F64
Claudia Tudor, Deputy General Manager la F64: „Cred în business-ul online și cred în business-ul online de nișă”
De ce nu mai poate statul român să recupereze nimic de la Dan Voiculescu, Ovidiu Tender și Puiu Popoviciu. Sentințele care le-au salvat milionarilor peste 250 de milioane de euro

Dan Oros, CEO Creatopy: Cred că ne putem uita la cele două cumva tabere. Odată pe zona companiilor - au din ce în ce mai multe oportunități de a se promova, cum ai spus și tu, pe mai multe canale. Însă pentru asta au nevoie și să creeze mult mai mult conținut și mult mai multe reclame. Pe zona cealaltă, în zona de clienți, așteptările sunt din ce în ce mai mari. Clienții, de exemplu, așteaptă ca ofertele să fie tot mai personalizate. Mulți dintre ei așteaptă ca oferte să fie întotdeauna personalizate pentru ei.

Și atunci e aici o presiune pe companii să producă din ce în ce mai mult conținut și din ce în ce mai multe reclame, dar care să fie și personalizate pe audiența pe care vor să o atragă.

De ce această presiune și pe zona de conținut și pe zona de video? Oamenii deja nu prea mai vor să citească articole. Sunt mai degrabă în zona de video content. De ce această presiune, de ce se întâmplă?

Dan Oros, CEO Creatopy: Presiunea vine din zona user-ilor, care petrec din ce în ce mai mult timp online și există din ce în ce mai multe rețele sociale și locuri unde ei pot să petreacă timp online.

Atunci, ce se întâmplă e că companiile vin acolo unde sunt userii.

Pentru că userii petrec mai mult timp online, așteaptă conținut mult mai des, mult mai frecvent și așteaptă acel conținut pe fiecare platformă unde sunt prezenți.

Având în vedere multitudinea de platforme și formatele sunt diferite. Cât de complicat este pentru o companie, pentru echipa de marketing, pentru echipa de creație, să țină pasul cu toată evoluția? Pare că e un task din ce în ce mai dificil.

Dan Oros, CEO Creatopy: E o provocare destul de mare, pentru că, după cum spuneam, nu doar că sunt multe canale, dar sunt formate diferite. Trebuie să creezi conținut pentru audiențe diferite și, de asemenea, e o muncă foarte colaborativă între designer, între oameni din marketing, între oamenii din product. Și atunci cumva e nevoie de o colaborare foarte strânsă și e nevoie de resurse foarte mari să poți să creezi conținut pentru toate aceste canale. 

Mai multe detalii în VIDEO atașat. 

Articol recomandat de sport.ro
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
NEWS ALERT Tragedie! Un fotbalist român a murit la doar 19 ani
Citește și...
Ionuț Grossu, consultant în strategie de business: Puterea de cumpărare în România crește, conform prognozelor
Ionuț Grossu, consultant în strategie de business: Puterea de cumpărare în România crește, conform prognozelor

Ionuț Grossu, consultant în strategie de business, este invitatul lui Andrei Radu în noul sezon al emisiunii ePlan, difuzată exclusiv online pe www.stirileprotv.ro.

Claudia Tudor, Deputy General Manager la F64: „Cred în business-ul online și cred în business-ul online de nișă”
Claudia Tudor, Deputy General Manager la F64: „Cred în business-ul online și cred în business-ul online de nișă”

Claudia Tudor, Deputy General Manager F64, cel mai mare magazin de produse foto-video din sud-estul Europei, a fost invitata lui Andrei Radu în emisiunea ePlan, difuzată exclusiv pe www.stirileprotv.ro.  

Interviu cu antreprenorul Mircea Căpățînă. Povestea softului românesc de facturare și contabilitate SmartBill
Interviu cu antreprenorul Mircea Căpățînă. Povestea softului românesc de facturare și contabilitate SmartBill

Mircea Căpățînă, co-fondatorul softului românesc de facturare și contabilitate SmartBill, a fost invitatul lui Andrei Radu în emisiunea ePlan, difuzată exclusiv online pe www.stirileprotv.ro.

Dorin Boerescu, despre digital marketing pe piața din România: „Este o industrie de o dimensiune neașteptată acum câțiva ani”
Dorin Boerescu, despre digital marketing pe piața din România: „Este o industrie de o dimensiune neașteptată acum câțiva ani”

Invitatul de astăzi al emisiunii ePlan a fondat mai multe companii de succes în publicitatea locală. La finalul lui 2009 a cumpărat 2Performant, business pe care l-a crescut de la 15.000 euro cifră de afaceri, la peste șapte milioane de euro în 2022.  

Cum a evoluat în 2022 fashion-ul online. Manager GLAMI: „Războiul din Ucraina avea să aibă un impact mare”
Cum a evoluat în 2022 fashion-ul online. Manager GLAMI: „Războiul din Ucraina avea să aibă un impact mare”

Elena Cobianu, business development manager în cadrul companiei GLAMI, a fost invitata lui Andrei Radu în emisiunea ePlan, difuzată exclusiv online pe Știrile PRO TV.   

Recomandări
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș
Greșeala fatală făcută de Bianca, Patrizia și Cristi. S-ar fi putut salva, probabil, din calea torentului ucigaș

Au fost găsite, duminică, trupurile celor două fete din România luate de ape vineri, în Italia, după o viitură pe râul Natisone.

După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă
După ani de întârzieri și miliarde pierdute, în România se lucrează pe toate tronsoanele de autostradă lipsă

„Pe drum spre Europa” partea I. Uniunea Europeană ne-a pus la dispoziție peste 20 de miliarde de euro din 2007 și până în prezent ca să ne modernizăm infrastructura.

Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”
Cum percep tinerii din Generația Z îmbătrânirea. „După 40 încolo deja este gata”

Într-o lume în care vârsta este privită de multe ori ca o barieră, un nou studiu aduce în discuție ideea că bătrânețea reprezintă, de fapt, mai mult o problemă de percepție.