Ads by INTERNET PROTV

Iti place vinul? Ai toate sansele sa te imbolnavesti de cancer

acum 3 ani 3 luni
Vin
Embed:

Ani la rand cercetatorii s-au intrecut sa demonstreze beneficiile vinului rosu asupra sanatatii. Acum, un grup de specialisti parizieni incearca sa arate exact contrariul.

Ads by INTERNET PROTV


Platon spunea ca "zeii nu au daruit oamenilor ceva mai bun pe lume sau mai valoros decat vinul". Si acum, dupa mai mult de doua milenii, ne bucuram de divina licoare, comercializata intr-o gama variata de forme si de culori care ne incanta papilele gustative, dar care, spun cercetatorii, are si efecte curative. 

Antioxidantii care abunda in boabele de strugure se regasesc si in vin, indiferent de sortiment. Resveratrolul este unul dintre compusii cei mai studiati, despre care studiile au relevat ca protejeaza impotriva cancerului, a osteoporozei, a maladiei Alzheimer sau a bolilor de inima.

Nimic din toate acestea nu i-a impresionat insa pe cercetatorii francezi, care au demarat propriile studii. Concluzia lor a venit ca o bomba, cu atat mai mult cu cat Franta este recunoscuta pentru vinurile sale: consumul zilnic al unui pahar de vin, al unei beri sau al unui paharel de tuica creste sansele de imbolnavire de cancer cu 168%.

Dominique Maraninchi, presedintele Institutului National de Cancer din Paris, sustine ca alcoolul, in cantitati oricat de mici, dauneaza grav sanatatii.

Sursa: Pro TV
Citeste mai multe despre: alcool,

Comentarii(5)

Comentariile venite din partea voastra cu privire la evenimentele prezentate pe website-ul nostru sunt apreciate de autorii materialelor si de ceilalti utilizatori, daca sunt exprimate intr-un limbaj decent. Ne rezervam dreptul sa nu publicam sau sa inlaturam de pe www.stirileprotv.ro acele mesaje/ comentarii/ opinii care aduc injurii celorlalti vizitatori sau incurajeaza ura de rasa, religie si sex.
Nume:
Mesaj:
60578211
© 2011 Stirileprotv.ro. Toate drepturile rezervate. Termeni si conditii