A vrut sa isi incarce telefonul in timp ce facea baie, insa a avut parte de o moarte cumplita. Ce a patit o tanara din Rusia

Ultimul update: Joi 25 Februarie 2016 07:00
Data publicarii: Luni 22 Februarie 2016 18:29
Categorie: Şocant
incarcator telefon

O tanara de numai 14 ani din Rusia a murit electrocutata in timp ce facea baie. Cand a fost gasita, adolescenta tinea in mana incarcatorul de la telefon.

O tanara originala din Republica Moldova, care locuia in Rusia impreuna cu mama si fratele ei, a murit intr-un mod de-a dreptul socant, scrie The Mirror.

Adolescenta si-a luat telefonul cu ea la baie si l-a pus la incarcat intr-un prelungitor. S-a electrocutat puternic in momentul in care incarcatorul a cazut in apa.

Mama ei a declarat politiei ca fata era atat de puternic electrocutata incat ardea pielea de pe ea atunci cand a gasit-o.

Procuroarea Yulia Ivanoca a declarat pentru presa locala din Rusia ca circumstantele decesului inca sunt cercetate: "Vom decide ce vom face mai departe odata ce se va finaliza investigatia."

incarcator telefon Seymour Hersh, jurnalist castigator al premiului Pulitzer

Sursa: Mirror

A murit la mai putin de 24 de ore dupa ce i-a spus mamei ca se simte rau. Drama parintilor care si-au pierdut copilul

A murit la mai putin de 24 de ore dupa ce i-a spus mamei ca se simte rau. Drama parintilor care si-au pierdut copilul

tren

Bărbat călcat de tren în Vaslui. Ce a povestit mecanicul

Româncă decedată în timp ce se întorcea la muncă în Germania

Tânără din Timișoara, bătută şi izbită de asfalt de mai mulţi bărbaţi

Crimă Raionul Cantemir

Tânăr din Moldova, acuzat că și-a ucis cu sânge rece părinții adoptivi

Un italian și-a ucis sora și i-a ascuns trupul într-un tomberon din Roma

Un bărbat din Bistrița Năsăud a murit strivit de propriul tractor