Finalizarea celor 3 km din A3, la intrarea in Bucuresti, vazuta ca o mare realizare. "Totusi suntem o capitala europeana"

Ultimul update: Sambata 08 Iulie 2017 06:58
Data publicarii: Miercuri 05 Iulie 2017 18:41
Categorie: Financiar

In ultimii 27 de ani in Romania s-au construit 630 de kilometri de autostrada, adica 23 de kilometri pe an. In afara de Autostrada Soarelui, celelalte sunt pline de sectiuni lipsa, unele nici macar incepute.

Probabil asa se explica faptul ca finalizarea in acest an a celor 3 kilometri de la intrarea in Bucuresti a autostrazii A3 a fost vazuta ca o mare reusita astazi, la vizita pe care primul ministru a facut-o la Ministerul Transporturilor.

Pe santierul autostrazii A3, chiar la intrarea in Capitala, muncitorii nu se puteau atinge de o sectiune de 1 kilometru. Primaria Voluntari nu aprobase Planul Urbanistic Zonal. Guvernul a emis insa o Ordonanta prin care acest PUZ nu mai este necesar pentru autostrazi.

Razvan Cuc: "Am avut o problema vizavi de obtinerea PUZ-ului in Voluntari dar multumita Ordonantei acum nu mai suntem blocati de obtinerea acestui aviz, lucrarile vor fi finalizate in acest an si vom da in functiune in acest an si vom da in folosinta in integralitate toata portiunea la sfarsitul acestui an."

Doar ca A3 va ajunge in Soseaua Petricani, una dintre cele mai aglomerate din Bucuresti pentru ca e folosita de zecile de mii de oameni care muncesc in zona de birouri a Piperei. Mai mult, pe sosea e si o bariera care uneori ramane lasata zeci de minute. Atunci traficul se transforma intr-un cosmar.

Un sofer din Alba s-a izbit cu 236 km/ ora in parapetul metalic, pe A3, dupa ce "i-a sunat telefonul". Accidentul, FILMAT

Gabriela Firea: "L-am rugat pe dl premier sa se ia cateva masuri pentru imbunatatirea mersului trenurilor, in special al celor marfare sa nu se mai intample ca acum, ca la bariera de la Petricani si la bariera de la Andronache sa se stea chiar si o ora in asteptare, deoarece trec de multe ori chiar si cate trei marfare."

Mihai Tudose: "Bine, reglarea traficului feroviar in functie de traficul urban - o solutie temporara pana la solutia definitiva de pasaj - supra, subteran, totusi suntem o capitala europeana, nu trece trenul prin mijlocul ei!"

Odata cu darea in folosinta a celor 6,5 kilometri de la intrarea autostrazii A3 in Capitala, Romania va ajunge la 754 de kilometri de autostrada in exploatare, din care 116 kilometri sunt mosteniti de la regimul comunist. Adica in 27 de ani am construit doar ceva mai mult de 600 de kilometri.

Singura autostrada completa este cea a Soarelui, Bucuresti-Constanta. Din autostrada A1 Bucuresti-Nadlac lipsesc doua sectiuni care insumeaza 170 de kilometri. Din A3 Bucuresti-Bors avem in exploatare doar 110 kilometri din cei peste 600 planificati. Iar cele doua autostrazi spre Moldova, A7 Bucuresti-Bacau-Suceava si A8 Targu Mures - Iasi, nici macar nu au fost incepute.

 

Traficul rutier pe A3, blocat complet dupa rasturnarea unei cisterne cu combustibil, a fost reluat dupa aproape 9 ore

Traficul rutier pe A3, blocat complet dupa rasturnarea unei cisterne cu combustibil, a fost reluat dupa aproape 9 ore

amnistie fiscala

Controverse aprinse pe Legea amnistiei fiscale. I-ar avantaja pe ”rechinii” imobiliari

Formularul 600. Cine trebuie să-l depună și ce confuzii generează

Formularul 600: Calculatorul care îți arată cât ai de plată

Leul atinge un nou minim istoric față de euro. Moneda unică depășește pentru prima dată pragul de 4,66 lei la BNR

Ce se ascunde în spatele reducerilor de 50% la haine. Diferența dintre România și Occident

Veste bună pentru turiști. Comisioanele nu mai pot fi oprite de pe card, fără acord

cluj

Studenții universităților din Cluj atrag în oraș sute de milioane de euro anual

Persoanele fizice vor putea cere bani de la stat pentru mașini și modernizarea caselor

Încă un simbol al industriei românești, cu o tradiție de peste 100 de ani, intră în insolvență

Cine trebuie să depună Declarația 600 la ANAF, până pe 31 ianuarie. Venituri luate în calcul

UNTRR: Rovinieta s-ar putea scumpi cu 200% pentru unele autovehiculele

Leul se apreciază ușor, dar rămâne la una dintre cele mai scăzute valori din istorie în raport cu euro