Sistemul buy-back, profitabil si pentru firmele de electrocasnice

Ultimul update: Sambata 27 Octombrie 2012 16:30
Data publicarii: Miercuri 08 Septembrie 2010 00:00
Categorie: Financiar

Pe televizorul bunicii se vad cel mai bine vanzarile crescute la aparatele electrocasnice. Dupa modelul buy-back din lumea auto, vanzatorii ofera reduceri la produsele noi, daca primesc si unele vechi de la clienti.

Daca vreti sa va schimbati masina de spalat, vanzatorii va asteapta in magazin. Pentru cea veche veti primi o reducere de 100 de lei din pretul celei noi. Acelasi discount se aplica si in cazul unui frigider sau al unui aragaz.

La televizoare, in schimb, reducerile sunt mai mari: 15, 20% din pretul de la raft. Adica o plasma, care in magazin costa 2000 de lei, o luati acasa in schimbul televizorului vechi cu 1800 de lei.

Pentru vanzari in crestere, comerciantii ofera si transportul produsului vechi de acasa pana la un magazin gratuit. Si nu putini sunt cei carora sistemul le surade.

Asa se face ca numai intr-o saptamana, un magazin strange aproximativ 200 de produse electronice uzate. Cu asemenea reduceri, incasarile comerciantilor au crescut cu 30-40%. Sistemul a prins bine si la produsele pentru casa si gradina.

Astfel de promotii sunt periodice, iar discounturile difera in functie de produs, pretul lui, dar si magazinul care-l vinde.

 

Iti doresti o rochie sau o poseta de firma, dar nu ti-o permiti? Inchiriaza

Iti doresti o rochie sau o poseta de firma, dar nu ti-o permiti? Inchiriaza

imobiliare

Riscăm să intrăm într-o nouă ”bulă imobiliară”. Ce se întâmplă cu prețul caselor

Euro crește accelerat, în ciuda avansului economic solid. De ce se depreciază leul

Cea mai bine plătită actriţă din lume: 26 milioane de dolari pe an

Joburi Europa

Aproape 1.000 de joburi în Europa, pentru români. În ce țări se fac cele mai multe angajări

Ministrul Laufer a semnat primele contracte de finanțare din programul Start-Up Nation

BNR lansează două monede din aur și argint, de 100 și de 10 lei