Ads by INTERNET PROTV

Soia combate cancerul de san!

acum 3 ani 1 luna
soia

Asta au anuntat, recent cercetatorii dupa ce au analizat starea de sanatate a americancelor asiatice care consuma soia din copilarie.

Ads by INTERNET PROTV

Practic, aceasta leguminoasa reduce cu aproape 60 la suta riscul de tumori maligne care se localizeaza la san.

Conform specialistilor de la Institutul national pentru studiul cancerului din Statele Unite, femeile de pe continentul american intampina un risc de pana la 7 ori mai mare sa dezvolte cancer de san decat cele din China si Japonia.

Sursa: CSID
Citeste mai multe despre: cancer, sanatate,

Comentarii(0)

Comentariile venite din partea voastra cu privire la evenimentele prezentate pe website-ul nostru sunt apreciate de autorii materialelor si de ceilalti utilizatori, daca sunt exprimate intr-un limbaj decent. Ne rezervam dreptul sa nu publicam sau sa inlaturam de pe www.stirileprotv.ro acele mesaje/ comentarii/ opinii care aduc injurii celorlalti vizitatori sau incurajeaza ura de rasa, religie si sex.
Nume:
Mesaj:
60568878
© 2011 Stirileprotv.ro. Toate drepturile rezervate. Termeni si conditii