Oamenii de stiinta britanici au descoperit ca patru cesti de cafea pe zi sunt exact ceea ce ne-ar trebui ca sa evitam dezvoltarea unor boli de inima.
Daca pana in prezent specialistii considerau cafeaua un dusman al inimii, studiile recente au demonstrat ca cei care o consuma cu moderatie au un ritm cardiac mai bun decat alti oameni.
Peste 130.000 de persoane au participat la acest studiu. Dupa monitorizari regulate, medicii au ajuns la concluzia ca cei care consumau patru cesti de cafea pe zi prezentau un risc mai scazut cu 18% de a dezvolta boli cardiovasculare.
In urma rezultatelor acestei cercetari, medicii au declarat ca cei care au probleme cu ritmul cardiac pot consuma cafea fara probleme, informeaza Daily Mail.
exemplu newsletter
VIDEO. Sport extrem. Parapanta face casa buna cu snowboard-ul
trotuare zapada
Incendiu la o casa din Sacalaz. Doi barbati si-au pierdut viata
Batrani atacati in propria casa de doi mascati. Amenintati cu un cutit, au ramas fara economii
Ghinion de Valentine`s Day. Lovit de cupidon, refuzat de iubita
Comentarii(12)