"Transilvania All Inclusive", continuata de organizatorii Untold. Posesorii de bratari au reduceri la obiective turistice
Festivalul Untold a pus deja Romania pe harta mondiala a distractiei, insa acum isi doreste sa trasforme tara noastra intr-o veritabila destinatie turistica.
Pentru ca zeci de mii de turisti vin anual la festival, organizatorii vor sa le ofere sansa sa cunoasca locurile frumoasa din inima tarii.
"Transilvania All Inclusive" este campania in cadrul careia tinerii beneficiaza pe baza bratarii de festival de reduceri la obiectivele turistice din Transilvania.
Organizatorii Untold aduc mai mult decat o experienta muzicala de neuitat. Ii invita pe curiosi sa cunoasca indeaproape tinuturile lui Dracula.
Adrian Chereji, director de marketing si comunicare festivalul Untold: "Toti cei care au in subordine un obiectiv turstic pot sa intre si sa inscrie gratuit obiectivul turistic in aceasta campanie. Perioada pana cand se pot face inscrierile este pana pe 1 august. Festivalierii vor putea sa viziteze aceste destinatii in perioada 5 august-10 septembrie."
Un obiectiv inscris in aceasta campanie inca de anul trecut este Salina Turda.
"Dintre turistii straini, cei mai multi au venit din Ungaria, Polonia, Israel, Gemania. Pe baza bratarii cu care oamenii mergeau la festivalul Untold aveau intrare cu reducere 50%", spune purtatorul de cuvant al salinei.
Si Muzeul Astra din Sibiu face parte din Campania Transilvania All Inclusive. Anul acesta, tinerii vor avea o reducere de 30% din pretul de intrare.
Ciprian Stefan, director Complexul Muzeal Astra Sibiu: "Este noua linie de a atrage publicul catre muzeele in aer liber din Romania pentru ca tipul acesta de festival aduce foarte multa lume din Europa."
Anul trecut mii de tineri veniti la Untold au vizitat obiective precum Cetatea Oradea, Castelul Bran, sau Castelul Peles.