România participă cu nouă filme făcute de Charlie Ottley la târgul internațional de turism organizat la Londra
După ani în care ne-am făcut de rușine, România încearcă să participe cu succes la cel mai mare Târg Internațional de Turism, organizat la Londra.
Peste 40 de companii de profil le prezintă agențiilor străine toate regiunile noastre, iar Ministerul Turismului a făcut nou[ filme de promovare, în colaborare cu producătorul britanic Charlie Ottley.
Realizarea lor a fost posibilă pentru că bugetul alocat a fost aproape triplu față de cel de anul trecut.
„Palatele regale sunt atracția principală pe străzile pietruite pline de artă, cultură și gastronomie de cel mai înalt nivel. Cufundă-te în festivaluri, evenimente sezoniere, plimbă-te prin parcuri florale, galerii de artă, muzee și mall-uri sau ia-ți o cafea și relaxează-te”, se arată într-unul din filmele de promovare.
Cele nouă videoclipuri realizate Charlie Ottley au rulat la standul României de la Târgul de turism de la Londra. Productorul britanic este de părere că pentru a atrage turiști străini trebuie să arătăm peisaje unice din fiecare regiune a țării.
Charlie Ottley, producător TV: „Noi trebuie să le arătăm oamenilor. Nu putem spune: "Veniți în România", pentru că oamenii nu fac ce le spui să facă. Cel mai important lucru este să le captați imaginația, și sper că noi asta am făcut cu Ministerul Turismului. Faptul că au prezentat aceste filme este cel mai bun lucru făcut de minister, probabil de un deceniu.”
40 de experți în turism au promovat vacanțe de tip city-break, servicii SPA și balneo, dar şi turismul medical.
Adrian Voican, vicepreşedintele ANAT: „România e prezentată în toată diversitatea ei. Avem circuitele clasice prin România, care pornesc din București, merg pe Sinaia, Brad, până în Bucovina și se întorc înapoi prin Sighișoara, dar avem și Transfăgărășan și Transalpina. Avem city-breakuri la București, Brașov, avem Delta Dunării și litoralul, și avem pachete culturale. E foarte greu să te evidențiezi între 3.500 de expozanți în trei zile, dar România mie mi se pare că se prezintă foarte bine anul acesta."
George Măndilă, Organizația de Management al Destinației O.M.D. Mamaia-Constanța: „Pentru prima dată avem aici litoralul românesc, foarte bine este reprezentantă destinația turistică Mamaia-Constanța.”
Ioana Vasilescu, PALMED: „Am avut întâlniri cu operatorii internaționali în vederea evidențierii României pe harta turismului medical. Principalele servicii medicale care au atras interesul participanților la târg sunt chirurgia bariatrică, chirurgia plastică, stomatologia și fertilizarea în vitro”.
România a plătit peste 2,5 milioane de lei pentru a participa la acest eveniment. Bugetul pe 2023 a fost de 2.586.967,70 lei, iar pe 2022, 968.847,94 lei.