NASA anunță anul în care sunt șanse ca un asteroid să lovească Terra. Este de mărimea unei piscine olimpice | FOTO

NASA anunță că urmărește un nou asteroid care ar putea lovi Pământul în următorii 25 de ani.

Asteroidul recent descoperit de NASA a fost numit 2023 DW. Oamenii de știință susțin că roca va lovi planeta în anul 2046.

Conform NASA, traiectoria actuală a asteroidului arată că roca va intra în coliziune cu Pământul peste 23 de ani.

Oamenii de știință nu au reușit încă să determine unde pe Terra va ateriza asteroidul și nici nu au reușit să estimeze pagubele pe care le-ar putea provoca.

„Am urmărit un nou asteroid numit 2023 DW, care are o șansă foarte mică de a lovi Pământul în 2046. De multe ori, atunci când sunt descoperite noi obiecte, este nevoie de câteva săptămâni de date pentru a reduce incertitudinile și a prezice în mod adecvat orbitele lor cu ani în viitor”, este mesajul transim pe pagina de Twitter a NASA.

asteroidul dimorphos
Momentul în care o navetă spațială a NASA lovește asteroidul Dimorphos. Imaginile sunt spectaculoase VIDEO
Cum ar putea China să cucerească Taiwanul fără să invadeze insula: „Beijingul are alte opțiuni”. Strategia lui Xi Jinping | ANALIZĂ

Asteroidul măsoară aproximativ 49,29 metri în diametru, fiind aproape la fel de mare ca o piscină olimpică.

Data exactă la care se estimează că va lovi Pământul este 14 februarie 2046, chiar de Ziua Îndrăgostiților, conform DailyStar.

NASA nu a emis niciun avertisment oficial privind acest asteroid.

Remarca ungurilor după România - Belgia 0-2
NASA: Un asteroid „potențial periculos
NASA: Un asteroid „potențial periculos" va trece foarte aproape de Pământ peste câteva zile

NASA avertizează că un „asteroid potențial periculos" se va apropia destul de mult de Pământ la sfârșitul acestei săptămâni.

NASA a publicat imaginile cu momentul exact în care naveta sa spațială a lovit asteroidul Dimorphos, în septembrie 2022, în cadrul misiunii DART, menită să testeze o operațiune de deviere a cursului unui asteroid periculos pentru Pământ.

Momentul în care un asteroid se dezintegrează deasupra Canalului Mânecii | VIDEO

Imagini incredibile cu un asteroid uriaș care explodează deasupra Canalului Mânecii au fost surprinse de camerele de supraveghere.

Belgia - România 2-0. Învinși de o forță a fotbalului, jucăm calificarea în optimile EURO 2024 în meciul cu Slovacia

Belgia a învins România cu 2-0 la Koln, într-un meci din cadrul Grupei E de la EURO 2024. Partida a fost transmisă în direct de PRO TV și VOYO.

Cât cărbune mai produce România. Date oficiale de la INS

Producţia de cărbune net a României a totalizat, în primele patru luni ale acestui an, 634.000 tone echivalent petrol, fiind cu 18,6% mai mică (minus 145.000 tep) faţă de cea din perioada similară din 2023, conform datelor INS.

Trei săptămâni de la tragedia din Natisone. Căutările pentru găsirea lui Cristian continuă doar cu unități canine

Căutările pentru găsirea lui Cristian Molnar, în vârstă de 25, luat de apele râului Natisone la 31 mai, continuă, însă deocamdată doar cu unităţi canine pentru căutări.