Cercetatorii sunt mai aproape de vindecarea bolii Alzheimer. Ce au descoperit in urma unor teste de sange

vase de sange uman

Cercetatorii din Marea Britanie au creat un test de sange care arata cineva va suferi de boala Alzheimer, dintre persoanele cu probleme de memorie, lucru ce ar putea duce catre gasirea unui leac pentru aceasta conditie.

In cadrul studiului, cercetatorii au identificat zece proteine din sange care avea legatura cu Alzheimer's, potrivit The Guardian.

Testul poate arata daca persoana in cauza va suferi de Alzheimer's in urmatoarele 12 luni si va avea un pret intre 120 - 360 de euro. Acesta va fi disponibil peste circa doi ani.

Cercetatorii incearca de mai multe timp sa gaseasca un leac pentru Alzheimer's, insa, pentru a reusi asta, aveau nevoie de un test care sa arate cine este in categoria de risc pentru aceasta boala.

"Alzheimer's distruge creierul cu multi ani inaintea diagnosticarii. Multe dintre studiile noastre medicamentoase au esuat din cauza ca, in momentul tratamentului, creierul pacientilor era deja prea afectat", a spus un cercetator.

cafea - cover
Scenariu apocaliptic al WWF: Ce s-ar putea intampla in 2030, dupa ce am ajuns sa consumam 200 de litri de apa la o cafea

Totusi, deocamdata testul nu este perfect. Avand o acuratete de 90%, inseamna ca o persoana din zece va primi un diagnostic gresit.

Vlad Tepes, inmormantat in Italia. Noua teorie a cercetatorilor estonieni. Istoricii romani: "O prostie de neluat in seama"

Vlad Tepes, cel mai de temut dintre domnitorii romani si singurul care se bucura de faima planetara dupa ce a fost asociat cu Dracula, ar putea fi inmormantat la Napoli. Curajoasa teorie este lansata de niste cercetatori din Estonia.

Daca omenirea va continua sa risipeasca apa si hrana cu aceeasi viteza, in 2030 vom avea nevoie de doua planete ca sa traim, ne avertizeaza Fundatia Mondiala pentru Mediu.

Studiul unor cercetatori britanici: Lumina intensa din dormitor pe timpul noptii e asociata cu obezitatea

Persoanele care dorm intr-o camera cu prea multa lumina au fost asociate cu un risc sporit de obezitate, potrivit unui studiu realizat de Institute of Cancer Research din Londra, informeaza bbc.co.uk.

Ambasadoarea Austriei, convocată de Aurescu. „I s-a transmis protestul ferm față de acuzațiile exprimate de austrieci”

Ministerul Afacerilor Externe (MAE) anunţă că respinge ferm, ca total inadmisibilă, poziţia Austriei de a vota negativ Decizia privind aderarea României la Spaţiul Schengen, în cadrul Consiliului Justiţie şi Afaceri Interne (JAI).

Ce plănuiesc politicienii români după refuzul Austriei de aderare a României la Schengen

Printr-o decizie contestată de toată Europa, România NU a fost acceptată în spaţiul Schengen, după ce s-a opus Austria.

Celine Dion, diagnosticată cu o boală incurabilă rară: „E dureros că trebuie să vă spun”