Meciul România - Spania, luni, în direct la PRO TV. Tricolorii mai au o șansă
Luni, de la ora 21:45, în direct la PRO TV, România întâlnește Spania într-un meci cu o miză simbolică.
În ciuda înfrângerii înregistrată după meciul România Suedia și a pierderii ocaziei de a ocupa locul secund în grupă, tricolorii mai au o șansă să se califice la turneul final de vara viitoare.
Primăvara viitoare, în martie, românii vor juca în play-off-ul Nations League, care va fi transmis de PRO TV. Cel mai probabil, România va juca semifinala în deplasare contra Scoției sau Islandei.
În cazul unei calificări în finală, pentru tricolori ar putea urma un meci pe teren propriu. În finală, ei ar putea juca împotriva Norvegiei, a Israelului sau a Ungariei.
“Suntem dezamăgiți, normal, dar ce să facem? Așa a fost să fie scris în istoria din această seară și pot să zic că avem noroc că încă putem să ne calificăm la EURO prin Liga Națiunilor. Avem o șansă acolo și trebuie să profităm.” a declarat Ianis Hagi după meciul România Suedia.
România Suedia 0 - 2
Vineri seara, în direct la PRO TV, echipa națională a României nu a reușit victoria mult dorită care îi asigura locul 2 în grupă și, astfel, Suedia este cea de-a doua echipă calificată din grupa noastră la turneul final, după Spania.
Susținută din tribune de peste 50.000 mii de suporteri și de milioane de telespectatori din fața televizorului, România a pierdut cu 0 - 2 în fața suedezilor. Dezamăgiți de ratarea calificării și cu lacrimi în ochi, elevii lui Cosmin Contra trebuie să se mobilizeze pentru ultimul meci din acest final de an.
Luni, de la ora 21:45, tricolorii se deplasează în Spania, la fosta campionă mondială și europeană, pentru ultimul meci din grupă: România Spania.
Victorie categorică pentru PRO TV!
PRO TV a condus detașat topul audiențelor vineri seară, cu meciul România Suedia.
PRO TV a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, comercial, urban și national. Meciul România Suedia a obținut cifre de aproape 4 ori mai mari față de televiziunea de pe locul secund.
Pe targetul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a obținut 14.7 puncte de rating și 45.1% share, față de locul al doilea în top, cu numai 3.9 puncte de rating și 12.0% share.
La nivel național, peste 2.6 milioane de români s-au bucurat de fotbal. În minutul de maximă audiență, de la ora 21:55, peste 3.3 milioane de telespectatori au fost în fața televizoarelor.