In sfarsit autoritatile au sters definitiv trecerea de pietoni de pe DN1
A fost nevoie sa curga sange pentru ca autoritatile sa ia masurile pe care ar fi trebuit sa le vedem demult in cazul trecerii de pietoni desfiintate si nu prea, de pe DN1.
Dupa ce o femeie de 68 de ani a fost lovita luni in zona in care zebra de pe carosabil nu era stearsa, marti ...cativa muncitori au fost in sfarsit trimisi sa rezolve problema.
Mai grav este ca nu vorbim despre un caz izolat. Bucurestiul este o capitala in care marcajele si semnalizarile rutiere sunt ori inutile, ori ignorate, ori prost facute.
Alegeri 2024
07:17
Ghidul alegătorilor români din diaspora. 950 de secţii organizate în străinătate sau prin corespondenţă
07:13
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora. Câți români au votat până acum. Harta secțiilor de votare
06:56
Alegeri prezidențiale 2024. A început votul în diaspora. Țara în care a fost deschisă prima secție
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
A fost nevoie sa treaca luni bune, dar mai ales ca un om sa ajunga in coma la spital pentru ca autoritatile sa-si faca treaba si sa desfiinteze complet trecerea de pietoni de pe DN1. Mai exact, sa o stearga, si nu sa o vopseasca, asa cum au facut data trecuta
Au si autoritatile, dar si pietonii partea lor de vina cand vine vorba despre "zebre" desfiintate. Marti dimineata, un batran a fost lovit de un taxi, pe cand incerca sa traverseze in intersectia Bucur Obor, printr-un loc in care trecerea a fost stearsa de ceva timp. Norocul lui a fost ca trecatorii au sarit sa-l ajute pana la sosirea medicilor.
In schimb, cateva ore mai tarziu, zeci de oameni repetau greseala. Desi in aceasta zona a fost construit special un pasaj, nici gardurile si nici lipsa marcajelor nu-i impiedica pe pietoni sa faca slalom printre masini si sa traverseze pe unde apuca
Marcajele rutiere sunt o problema si pe Calea Mosilor, unde autoritatile au instalat de curand separatoare care delimiteaza linia de tramvai. Ceea ce edilii sperau sa fie un culoar unic pentru RATB si masini de urgenta, a devenit unul pentru motociclisti, biciclisti sau pietoni. De suferit au soferii de autoturisme care pana acum ar fi scurtat drumul pe strazi laturalnice.