Viitorul a "coborat" la Salonul Auto de la Paris
Fiecare din cei peste 300 de participanti propune o alta viziune despre ceea ce inseamna viitorul. Unii si-au modernizat concepte mai vechi, altii par decisi sa treaca definitiv pe motoare electrice sau sa imbine gustul publicului cu ecologia.
In timp ce Audi prezenta o varianta modernizata a conceptului Quattro din anii '80, cei de la Saab se pregatesc sa scoata un nou model cu motor BMW. Nu e o surpriza: Saab a mai cumparat motoare de la Ford in anii 60 si de la Triumph un deceniu mai tarziu.
Land Rover a prezentat Evoque sau incercarea de a face o masina mare care sa tina cont totusi cont de incalzirea climatica.
Alegeri 2024
11:28
Ce atribuții are, de fapt, președintele României. Până unde poate merge puterea primului om în stat conform Constituției
09:31
Câte mandate are voie să aibă un președinte în România. De ce vom avea cu siguranță un nou președinte de anul acesta
08:01
Ciucă îl contrazice pe Ciolacu: România nu poate intra în Schengen de la 1 ianuarie. Nu se poate tehnic
22:26
Ilie Bolojan admite că a discutat cu Elena Lasconi şi cu Mircea Geoană, dar spune că nu le-a cerut celor doi să se retragă
Tot la Paris a debutat noua Kia Optima, conceputa sa le fie pe plac europenilor. Masina a castigat respectul jurnalistilor specializati si se anunta o concurenta serioasa pentru Wolkswagen Passat sau Peugeot 407.
Cat priveste tendinta spre masini electrice, seful Daimler este mai putin entuziast decat altii: doar 5% dintre masini vor fi in intregime electrice pana in 2010, crede el. Totusi, Mercedes lucreaza la un model electric in colaborare cu Renault.
Tot la Paris, jurnalistii si-au putut face o idee si despre Audi A1, nou venita pe piata masinilor compacte.
Salonul Auto de la Paris: Audi, Range Rover, Jaguar. FOTO si VIDEO