Săptămâna Modei la Milano, în format "hybrid live-digital". Ce aduc cele mai noi colecții
La Milano a început Săptămâna Modei. De această dată, evenimentul este unul "hybrid live-digital". Mai exact, unele prezentări vor fi cu spectatori, iar altele vor fi transmise pe internet.
În prima zi au spart gheața casele de modă Fendi și Dolce and Gabbana, care au ales varianta cu public.
Designerii Dolce and Gabbana țin să promoveze o modă sustenabilă în rândul tinerei generații și mizează pe creații vestimentare cât mai colorate.
Inspirate din arta siciliană, cele aproape 100 de ținute prezentate pe podiumul din Milano au fost create pentru toate gusturile. Colecția variată a inclus costume din trei piese, rochii de seară elegante, blugi realizați dintr-un amalgam de petice, numai buni de purtați la un festival, sau fuste în stil "boho chic".
Fiecare ținută a fost completată de accesorii precum bijuterii din aur, multe din ele cu logo-ul celebrei case de moda italiene. Nu au lipsit nici curele late sau cizmele care au avut imprimate același aspect de mozaic sicilian.
Casa de modă Fendi a optat pentru o colecție mixtă, atât pentru femei, cât și pentru bărbați. Pentru primăvara-vara viitoare propune ținute cât mai lejere, în nuanţe de alb şi negru. Adeptă a diversității, Silvia Venturini Fendi a adus pe podium chiar și modele "plus size" sau trecute de a doua tinerețe.
Organizatorii evenimentului nu au uitat de regulile sanitare: distanțarea fizică trebuie menținută atât în culise, cât și în sălile unde au loc prezentările live, până să urce pe podium manechinele trebuie să poarte o mască, iar casele de modă le-au cerut spectatorilor să completeze un formular care să ateste că nu au fost expuși la noul coronavirus în ultimele două săptămâni.
Festivalul modei continuă la Milano cu prezentarea noilor creaţii semnate de Giorgio Armani, Versace și Prada, care au optat să își etaleze noile colecții pe platformele online.