Magazinele din SUA, luate cu asalt de Black Friday: 115 milioane de americani au profitat de oferte
Magazinele din Statele Unite ale Americii au fost ieri pline ochi în cea mai importantă zi din calendarul cumpărăturilor. 115 milioane de americani au profitat de Black Friday, pentru a-şi lua televizoare, electrocasnice şi gadgeturi la reducere.
Şi anul acesta, tot mai mulţi americani au migrat către cumpărăturile online, profitând şi de faptul că unele magazine au oferit reduceri încă de la începutul lunii.
Aşa cum fac în fiecare an, americanii s-au trezit cu noaptea în cap şi s-au aşezat la coadă în faţa magazinelor care au anunţat reduceri masive de Black Friday. Cei care au experienţa anilor trecuţi, s-au instalat încă de joi în faţa uşilor. Şi, desigur, şi-au pregătit din timp lista cu bunurile pe care vor neapărat să le cumpere la reducere.
Odată deschise porţile magazinelor trebuie să fii rapid şi bine organizat, ca să ajungi la casă cu tot ce ai pe listă. Americanii s-au înghesuit să cumpere electronice şi electrocasnice, haine şi jucării la jumătate de preţ.
Pentru marii retaileri americani, volumul cumpărătorilor de Black Friday e un bun indicator pentru cum va merge sezonul sărbătorilor. În plus, toată lumea vrea să vadă câţi dintre cei care vânează ofertele de Black Friday au abandonat magazinele pentru cumpărăturile în mediul virtual.
Estimările arată că americanii vor cheltui în jur de 26 de miliarde de dolari de Black Friday, cu aproape cinci la sută mai mult decât anul trecut.