Femeile, mai chibzuite decat barbatii, pe timp de criza!
In vreme de criza, barbatii americani colinda magazinele mai ceva ca doamnele. Surprinzator, femeile se gandesc acum de doua ori, inainte sa-si cheltuie banii pe haine.
Ca sa adune ceva profit in plina recesiune, comerciantii americani au reinventat shopping-ul pentru barbati. N-au investit fara temei.
Desi pare greu de crezut, femeile nu se mai inghesuie la cumparaturi ca odinioara. Potrivit statisticilor, au cheltuit mai putin cu 6%, in primele noua luni ale anului.
Cum afacerea merge ca pe roate, chiar inainte de sarbatori, magazinele cu haine pentru barbati s-au inmultit vazand cu ochii.
Contrar asteptarilor, afaceristii americani nu renunta la haine scumpe, nici macar in vreme de criza.
Si designerii celebri au simtit gustul profitului. Cum luxul se vinde oricum, ei au lansat colectii noi de accesorii, exclusiv pentru barbati.
O situatie asemanatoare se intalneste si in industria dulciurilor de lux din Marea Britanie!
Sursa: Pro TV
Etichete: statele unite, imbracaminte, criza financiara,
Dată publicare:
03-12-2008 00:00