Afla mai multe despre masurarea audientei intr-o lume digitala!
![internet](https://image.stirileprotv.ro/media/images/1920x1080/May2010/60424296.jpg)
Asociatia Romana pentru Masurarea Audientelor(AMR) organizeaza un semninar international cu tema Masurarea audientei intr-o lume digitala in data de 27 mai.
Seminarul International are loc intr-un moment in care intreaga piata autohtona se confrunta cu schimbari importante ce au loc ca urmare a trecerii de la sistemul analog la cel digital in comunicatii, in general, si in TV, in special.
Aparitia si cresterea constanta a DTH-ului (care acopera aproximativ 25% din gospodariile care receptioneaza TV), IPTV-ul si cablul digital, combinate cu angajamentele guvernamentale pentru realizarea transmisiilor de televiziune digitala terestra in 2011, dau un semnal decisiv comunitatilor de comunicare si marketing spre explorarea cailor si mijloacelor optime de asigurare a tranzitiei masurarii audientelor in lumea digitala de maine.
Seminarul International se adreseaza managerilor si expertilor in comunicare si comunicatii. Persoane care lucreaza in televiziune si statii radio, operatori de internet, platforme DTH, agentii de media si publicitate, reprezentanti ai clientilor de publicitate si ai agentiilor guvernamentale vor fi prezenti la aceasta adunare. Doar cu speranta ca prin ascultarea expertilor internationali recunoscuti si avand o interactiune cu acestia, masurile care urmeaza a fi decise de comun acord si puse in aplicare de catre industrie se vor face mult mai clar si se va oferi un impuls pentru schimbari indraznete pe viitor.
Printre vorbitori se numara reprezentanti ai jucatorilor cheie de pe piata de masurare a audientelor, cum ar fi Kantar Media Audiences (TNS UK), Nielsen Company (AGB Nielsen Media Research), GfK, reprezentanti ai pietei utilizatorilor datelor de audienta din Romania si din strainatate, operatori TV, DTH, precum si reprezentanti ai autoritatilor publice implicate in procesul de digitalizare.
ARMA este o asociatie a industriei de TV si publicitate din Romania, care are ca membri 55 de statii TV, 28 de agentii de media si 12 clienti de publicitate. ARMA este contractorul Serviciului National de Masurare a Audientelor TV (SNMATV) recunoscut de intreaga piata ca masuratoare oficiala a audientelor TV.
Mai multe detalii pe www.arma.org.ro/ro