Sandero va deveni in Franta cea mai vanduta masina catre persoane fizice
In Franta, Dacia de descurca mai bine decat Toyota si Fiat, iar Sandero va deveni modelul cu cele mai mari vanzari catre persoane fizice, in aceasta tara, a declarat Bernard Cambier, directorul de vanzari al Renault, citat de publicatia Le Figaro.
Cota de piata a Dacia in Franta a urcat la 5% in luna iunie, pe segmentul autoturisme, de la 2,5% in aceeasi luna din 2009, potrivit Comitetului Constructorilor Francezi de Automobile. In primele sase luni, numarul inmatricularilor producatorului auto a urcat de la 23.886 unitati, in intervalul similar al anului trecut, la aproape 61.250 de unitati, noteaza Le Figaro.
Alegeri 2024
21:03
Reacția lui Simion după Kievul a dezvăluit de ce nu are voie în Ucraina. Liderul AUR, apel către serviciile secrete
20:15
Document. Motivul pentru care George Simion a fost interzis în Ucraina. Guvernul României a publicat răspunsul Kievului
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
"Doar in primul semestru, Dacia a vandut atatea automobile cate a vandut in tot anul trecut", titreaza Le Figaro.
Aceasta performanta se explica prin succesul SUV-ului Duster, care a inregistrat peste 10,000 de comenzi de la lansare, in aprilie 2009. Un francez poate astepta pana la sase luni pentru a primi Duster-ul comandat, mentioneaza Cambier.
"La lansarea Duster am inregistrat in Franta un flux nemaivazut in ultimii 20 de ani. Dacia se descurca mai bine decat Toyota sau Fiat. E o marca adevarata", a spus directorul Renault.
Analistul apreciaza, totodata, ca in cadrul Renault exista riscul canibalizarii marcilor, accentuat de lansarea viitoare de catre Dacia a une masini de dimensiuni reduse modelata dupa Twingo.
"Renault va evolua pentru a evita aceasta situatie. Constructorul auto francez se va concentra pe modelele electrice, in timp ce Dacia va produce masini diesel si pe benzina", a precizat Bergeron.
Dupa zece ani si investitii de 1,5 miliarde de euro, Dacia seduce pietele statelor dezvoltate, cu toate ca tinta initiala au fost tarile emergente. Gama constructorului auto este compusa din sapte modele, respectiv Duster, Logan, Logan MCV, Sandero, Sandero Stepway, Logan VAN si Logan Pick-Up.