Coloanele de camioane nu vor mai bloca DN 7 la intrarea in Nadlac. Vezi ce solutie s-a gasit
Dupa ani de zile de blocaje pe DN 7, in apropiere de vama Nadlac, unde camioanele asteapta pentru controlul de frontiera la intrarea in Spatiul Schengen, autoritatile fac primul pas concret pentru rezolvarea problemei.
De astazi, muncitorii au inceput largirea carosabilului pe sensul spre Ungaria, pe o distanta de doi kilometri, chiar inainte de orasul Nadlac, adica acolo unde stationeaza automarfarele.
Alegeri 2024
21:03
Reacția lui Simion după Kievul a dezvăluit de ce nu are voie în Ucraina. Liderul AUR, apel către serviciile secrete
20:15
Document. Motivul pentru care George Simion a fost interzis în Ucraina. Guvernul României a publicat răspunsul Kievului
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
“Este solutia prin care se va rezolva problema coloanei de automarfare care stationeaza in zona de frontiera. Speram ca in doua saptamani lucrarea sa fie finalizata iar traficul sa fie fluidizat la intrarea in Nadlac”, a declarat pentru stirileprotv.ro/vest Ioan Ambrus, directorul regional al Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale.
Conform acestuia, lucrarea costa aproximativ 350.000 de lei si este finantata din bugetul de intretinere a drumurilor din acest an. La finalizarea benzii de stationare, camioanele nu vor mai bloca niciunul din cele doua sensuri de circulatie.
Cu toate acestea, problema coloanelor de automarfare nu este complet rezolvata, pentru ca in perioadele in care Ungaria impune restrictii pentru traficul de mare tonaj, adica la sfarsit de saptamana si de sarbatorile nationale din tara vecina, la Nadlac coloana de camioane ajunge uneori la zece kilometri, mult peste cei doi pe care-i are banda de stationare care se construieste acum.
Primarul din Nadlac, Vasile Ciceac, spune ca singura solutie ramane amenajarea unei parcari pentru TIR-uri in zona, existand si un proiect in acest sens, insa care nu a beneficiat pana in prezent de finantare guvernamentala.