Pasajul Mihai-Bravu-Splaiul Unirii e gata pe jumatate. Primul pod, pe un sens de mers, a fost deshis circulatiei
Primul pod al noului pasaj Mihai Bravu-Splaiul Unirii din Capitala, care permite circulatia dinspre Calea Vacaresti (Piata Sudului) catre Mihai Bravu, a fost inaugurat, duminica de primarului general Sorin Oprescu.
Conform Mediafax, circulatia pe pod a fost deschisa in jurul orei 11.30, dupa ceremonia de inaugurare. Primul pod al pasajului a fost finalizat 100%, inclusiv bretelele de acces, iar lucrarile la cel de-al doilea sunt in desfasurare in clipa de fata.
Potrivit primarului Sorin Oprescu, acest proiect de infrastructura ca "readuce masinile in cartierele de sud ale orasului, acolo unde sunt multe foarte multe blocuri si destul de multi locuitori", si "incaleca doua sectoare, la figurat". Oprescu spera ca al doilea pod va fi gata pana la sfarsitul anului 2014. Podul inaugurat azi, 1 iunie, ar fi trebuit sa fie gata inca din martie, potrivit promisiunilor facute de primar la finele anului trecut.
Alegeri 2024
06:56
Alegeri prezidențiale 2024. A început votul în diaspora. Țara în care a fost deschisă prima secție
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
Pasajul Mihai Bravu - Splaiul Unirii urmeaza sa aiba doua poduri paralele, peste Splaiul Unirii/raul Dambovita si, respectiv, peste intersectia Prelungirea Sos. Mihai Bravu - Calea Vacaresti, fiecare cu un sens de mers si doua benzi. Podul inaugurat azi, pe sensul Calea Vacaresti-Mihai Bravu, are lungimea de 675,4 metri, iar al doilea, pe sensul Mihai Bravu-Calea Vacaresti, va avea 687,7 metri. Latimea podurilor este de 7,8 metri.
Primaria Capitalei a atribuit in august anul trecut contractul pentru finalizarea lucrarilor asocierii italiene Astaldi Spa - Astalrom SA. Proiectul fusese inceput de Romstrade, firma detinuta de Nelu Iordache, insa contractul cu aceasta a fost reziliat in decembrie 2012, dupa ce municipalitatea a platit 37 de milioane de lei.