LPF a vandut drepturile de difuzare pe urmatorii 5 ani, dar nu a vrut sa spuna si cine le-a cumparat
Liga Profesionista de Fotbal a anuntat, marti, pe site-ul oficial, semnarea unui parteneriat media pe cinci ani cu o companie din Uniunea Europeana avand ca obiect comercializarea drepturilor de difuzare a meciurilor din Liga I.
"In baza acestui parteneriat, LPF va incasa in urmatoarele cinci sezoane competitionale, in mod neconditionat, o suma anuala neta egala cu valoarea sumelor anuale incasate din cedarea drepturilor de difuzare primite de LPFin sezoanele competitionale 2011/2012, 2012/2013, 2013/2014. La aceasta suma se va adauga suma de 1.000.000 de euro net anual in situatia in care LPF va organiza competitia «Cupa Ligii», precum si un procent de 20 la suta din veniturile nete din publicitate realizate de posturile TV cu ocazia transmiterii, in direct, a jocurilor din Campionatul National al Ligii 1", se arata in comunicatul LPF.
Liga Profesionista a anuntat ca din sumele care urmeaza sa fie incasate in baza acestui parteneriat nu vor fi achitate comisoane de intermediere, asa cum s-a procedat anterior.
Presedintele LPF, Gino Iorgulescu, a declarat ca astfel si-a respectat angajamentele asumate in momentul alegerii in functie: "Prin semnarea parteneriatului media in conditiile prezentate, mi-am respectat angajamentele asumate fata de cluburile din Liga I la momentul alegerii in functia de presedinte al LPF".
Reprezentantul legal al noului partener media al LPF s-a declarat "incantat de semnarea contractului cu LPF, fiind convins ca experienta companiei pe care o reprezinta in privinta valorificarii drepturilor de difuzare va contribui in mod decisiv la cresterea valorica a produsului media asociat Campionatului National al Ligii 1 si, implicit, a spectacolului sportiv creat de aceasta competitie".