Ingrijorat de intarzieri, Metrorex invoca divinitatea. A sfintit cartita mecanica "Sf. Parascheva", care sapa 15m de tunel/zi
O noua cartita mecanica va sapa in subteran prin Bucuresti, la prelungirea liniei 4 a metroului, intre Straulesti si Parcul Bazilescu. A fost botezata Sfanta Parascheva iar joi, inainte sa inceapa lucrarile a fost sfintita de un sobor.
Intr-o mare intarziere cu acest proiect, directorul Metrorex, promite ca daca are sprijin de sus, la anul e gata treaba. Tot atunci, ar trebui sa ajungem cu metroul, si in Drumul Taberei.
Dupa slujba si sfintire, directorul Metrorex a spart o sticla de sampanie de Sfanta Parascheva care va sapa la linia de metrou dintre statiile Lac Straulesti si Parc Bazilescu. Lucrarea va costa 125 de milioane de euro, 85 la suta din bani europeni.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Catalin Humor, seful Metrorex, crede ca dupa aceasta ceremonie vom avea Divinitatea de partea noastra: "Nici nu-mi pun probleme ca divinitatea ne va ajuta in relatia cu problemele pe care le va intampina si speram ca... Nu speram, sunt sigur, ca sfanta Parascheva va aluneca nesimtit. Trebuia sa fie gata in aprilie 2015, noul termen din motive obiective va fi semestrul 2 al anului viitor!"
Cartita mecanica, numita de constructorii de la Metrorex Sfanta Parascheva, este o masinarie noua care ajunge sa coste si 5 milioane de euro. Are un diametru de 6 metri si reuseste sa sape intr-o singura zi, in medie, cate 15 metri de tunel. Cu alte cuvinte, va ajunge in urmatoarea statie, Laminorului, in cel mult 2 luni.
La magistrala 5 din Drumul Taberei sapa Sfanta Varvara si Sfanta Filofteia. Acolo intarzierile sunt mai mari de un an din lipsa de bani. Tunelurile au fost sapate in proportie de 80 la suta, iar statiile sunt gata 95 la suta.
Catalin Humoru, directorul general Metrorex: "Divinitatea ne-a ajutat si nu au fost intampinate probleme avand in vedere ca se lucreaza in subteran."
Din pacate divinitatea nu face nimic deocamdata in cazul magistralei 6, dintre Gara de Nord si Aeroportul Otopeni. Ar trebui sa fie gata pentru Campionatul European de fotbal din 2020, dar deocamdata nu exista finantare.