(P) Ciocolata și patriotismul românilor

Postare1

Secretul patriotismului românesc. Știm deja – românii sunt apatici la alegeri. Nu știu cu cine să voteze, nu știu de ce să voteze sau pur și simplu nu au chef.

De ce ar merge la urne? Un singur vot nu face diferența și, oricum, iese președinte candidatul pe care au început să-l simpatizeze cu 3 zile înainte de alegeri.

Dar cum ar fi dacă Toma Corunt – candidat independent, băiat deștept, om de succes, afacerist câștigător – ar ieși președinte? El e politicianul care nu știe politică, dar știe cum să transforme România într-o țară câștigătoare. Și în drumul spre succes, scopul scuză mijloacele.

Românii au reacționat imediat. Și-au adus aminte că s-au săturat de portretul generic al politicianului român, așa că s-au unit împotriva pericolului numit Toma Corunt. Înainte să decidă cine vor să le fie președinte, au decis pe cine nu vor.

Citește și
Ciclonul care afectează Europa ajunge și în România: „Ne așteptăm la un grad ridicat de instabilitate”. Regiunile vizate de furtuni

Toma Corunt a fost activ pe internet, unde a interacționat cu românii supărați. Dar ceea ce nu știau cea mai mare parte a românilor este faptul că Toma Corunt este un personaj fictiv creat de agenția McCann Worldgroup în ultima campanie a brandului ROM.

ROM a mai demonstrat în trecut că este singurul brand care poate trezi patriotismul reactiv al românilor, când a schimbat ambalajul tricolor în cel american. Și acum a făcut-o din nou, amintind românilor că fiecare VOT contează dacă nu vor un președinte ca Toma Corunt.

Articol recomandat de sport.ro
Un europarlamentar intră în acționariatul lui CFR Cluj: ”Nu poți să refuzi o astfel de ofertă!”
Un europarlamentar intră în acționariatul lui CFR Cluj: ”Nu poți să refuzi o astfel de ofertă!”

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Kaufland celebrează incluziunea persoanelor cu dizabilități
(P) Kaufland celebrează incluziunea persoanelor cu dizabilități

Timp de 4 luni, Kaufland a străbătut mai multe orașe din țară cu proiectul “Caravana A.C.C.E.S.”.

(P) Raiffeisen Bank România susține Dăruiește Viață cu 1 milion de euro
(P) Raiffeisen Bank România susține Dăruiește Viață cu 1 milion de euro

Raiffeisen Bank România susține Dăruiește Viață cu 1 milion de euro pentru demararea construcției campusului medical de la Marie Curie.

(P) 1 milion de litri de ulei alimentar uzat a fost colectat de Auchan România de la clienți și transformat în biocombustibil
(P) 1 milion de litri de ulei alimentar uzat a fost colectat de Auchan România de la clienți și transformat în biocombustibil

În cadrul programului de Colectare și Reciclare a Uleiului Alimentar Uzat, în magazinele Auchan, s-au colectat până în prezent 1 milion de litri de ulei, evitându-se astfel aruncarea necorespunzătoare a acestuia și poluarea mediului înconjurător.

Recomandări
Lupta pentru putere în SUA se duce cu vorbe grele. Trump și Biden s-au numit
Lupta pentru putere în SUA se duce cu vorbe grele. Trump și Biden s-au numit "prost" sau "ratat" într-un duel la distanță

Donald Trump l-a calificat din nou pe Joe Biden drept un "escroc", sâmbătă, în Texas, în faţa unor susţinători a armelor.

Transformarea industrială a României: Depozitele aproape de București, noul hub european
Transformarea industrială a României: Depozitele aproape de București, noul hub european

Într-una dintre halele închiriate de o companie austriacă, lângă București, milioane de pachete cu haine și încălțăminte sunt depozitate, urmând ca, atunci când sunt comandate de clienții români, dar și străini, să plece direct spre ei.

 

Forțele lui Putin au lansat un nou atac masiv asupra Ucrainei. Capitala Kiev, printre ținte. Ce s-a întâmplat în Crimeea
Forțele lui Putin au lansat un nou atac masiv asupra Ucrainei. Capitala Kiev, printre ținte. Ce s-a întâmplat în Crimeea

Armata rusă a lovit din nou Ucraina, sâmbătă sear,a cu atacuri masive cu drone, infoormează dpa.