Toata lumea a crezut in povestea barbatului care si-a taiat in doua lucrurile, dupa divort. Cine este de fapt autorul
Povestea devenita virala saptamana trecuta, a unui barbat care a taiat in doua lucrurile pe care le-a impartit alaturi de sotia lui, este de fapt o fictiune, arata un ziar german.
Suparat ca a fost parasit de sotie, neamtul s-a gandit la o metoda sinistra sa se razbune pe aceasta: a taiat in doua lucrurile pe care le-a agonisit alaturi de ea si le-a scos la vanzare pe eBay. Povestea lui a fost prezentata de site-urile din intreaga lume, iar clipul a fost vizionat pe YouTube de peste 5,7 milioane de ori. Totul este insa o fictiune, iar video-ul face parte dintr-o campanie de guerrilla marketing a unei firme de avocatura din Germania, relateaza cnbc.com.
Nemultumiti de succesul slab inregistrat de reclamele traditionale, avocatii acestei firme au vrut sa atraga atentia asupra firmelor specializate in divorturi din consortiu prin intermediul unui video distractiv pe YouTube si a unui anunt pe eBay, arata jurnalistii germani.
"Multumesc pentru 12 ani frumosi Laura" a fost mesajul barbatului din clip. In imagini, neamtul apare folosind diverse ustensile pentru a taia in doua un televizor, un pat, un smartphone, un ursulet de plus si, bomboana de pe tort, chiar o masina.
Guerilla marketing este un concept ce defineste o strategie de advertising, care foloseste mijloace neconventionale si un buget redus, pentru a promova un produs sau o idee, mai mult in grupuri-tinta specializate, decat pentru o expunere in masa.
In timp ce aceasta poveste pare a fi falsa, o intamplare similara dar adevarata a avut loc in Germania, in 2007, potrivit Reuters. Acesta a folosit atunci o drujba pentru a-si taia casa in jumatate. Un purtator de cuvant al politiei a afirmat ca acesta si-a pus jumatatea de casa pe un stivuitor.