Site-ul YouTube negociaza cu studiourile de la Hollywood. Ce continut nou ar putea introduce
Site-ul YouTube a initiat runde de negocieri cu marile studiouri de la Hollywood, dar si cu producatori independenti, in vederea incheierii unor parteneriate care sa ii permita sa difuzeze continut premium.
Potrivit Reuters, care citeaza mai multe surse, dar fara sa dezvaluie identitatea acestora, discutiile au inceput in urma cu doua luni si au obiectivul de a stabili tipurile de suport pe care YouTube va putea sa le ofere creatorilor de continuturi media, informeaza Mediafax.
O sursa spune ca YouTube ar putea oferi intre 1 milion de dolari si 3 milioane de dolari pentru a produce o serie de programe originale sau ar putea contribui la finantarea bugetelor de marketing asociate acestora. O alta sursa spune ca managerii site-ului YouTube s-au aratat interesati de continuturi video cu durate mai mici de 30 de minute, specifice serialelor web, un nou produs online ce detine acelasi nivel de calitate ca serialele TV si pe care alte companii online, inclusiv Amazon, au inceput recent sa le finanteze.
Alegeri 2024
07:17
Ghidul alegătorilor români din diaspora. 950 de secţii organizate în străinătate sau prin corespondenţă
07:13
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A început votul în diaspora: Cum poți vedea cea mai apropiată secție de votare
06:56
Alegeri prezidențiale 2024. A început votul în diaspora. Țara în care a fost deschisă prima secție
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
Ambele surse afirma ca negocierile se afla intr-un stadiu incipient si ar putea totusi sa nu genereze rezultate concrete. Site-ul YouTube are peste 1 miliard de vizitatori unici pe luna. YouTube a alocat aproximativ 100 milioane de dolari la sfarsitul anului 2011 pentru a lansa circa 100 de canale.