iLikeIT. 2015, anul in care online-ul a depasit retail-ul traditional. Cu ce ramanem dupa cel mai recent Black Friday
Magazinele se lauda cu vanzari record, cifrele au fost mai impresionante ca niciodata, iar reclamatiile parca mai putine. Ce i-a lipsit insa Black Friday-ului romanesc?
La aceasta intrebare au incercat sa raspunda George Buhnici, Radu Andrei si Mihai Brasoveanu, la iLikeIT.
Produsul vedeta al acestui an a fost aurul, dupa ce in anii trecuti am vazut masini scoase la oferta, dar si bonuri de benzina. Masinile au devenit deja o obisnuinta, alaturi de eMAG aparand si evoMAG cu reduceri.
Cursul de schimb dolar-leu a facut ca produsele din SUA sa ajunga sa fie mai scumpe de multe ori decat cele din Romania, dar in acelasi timp a contribuit si la reducerile mai mici pe anumite produse in acest an comparativ cu anii trecuti.
Zona de fashion a crescut si este deja unul dintre cele mai profitabile domenii de Black Friday.
Reclamatiile din acest an au fost mai putine si s-au legat mai degraba de stocurile mici pe care le-au avut produsele vedeta: iPhone 6 la 1999, xbox-ul de 999 si SSD-ul de 99 de lei.