iLikeIT. 2015, anul in care online-ul a depasit retail-ul traditional. Cu ce ramanem dupa cel mai recent Black Friday
Magazinele se lauda cu vanzari record, cifrele au fost mai impresionante ca niciodata, iar reclamatiile parca mai putine. Ce i-a lipsit insa Black Friday-ului romanesc?
La aceasta intrebare au incercat sa raspunda George Buhnici, Radu Andrei si Mihai Brasoveanu, la iLikeIT.
Produsul vedeta al acestui an a fost aurul, dupa ce in anii trecuti am vazut masini scoase la oferta, dar si bonuri de benzina. Masinile au devenit deja o obisnuinta, alaturi de eMAG aparand si evoMAG cu reduceri.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Cursul de schimb dolar-leu a facut ca produsele din SUA sa ajunga sa fie mai scumpe de multe ori decat cele din Romania, dar in acelasi timp a contribuit si la reducerile mai mici pe anumite produse in acest an comparativ cu anii trecuti.
Zona de fashion a crescut si este deja unul dintre cele mai profitabile domenii de Black Friday.
Reclamatiile din acest an au fost mai putine si s-au legat mai degraba de stocurile mici pe care le-au avut produsele vedeta: iPhone 6 la 1999, xbox-ul de 999 si SSD-ul de 99 de lei.