KFC a câştigat premiul internaţional Global Grand Effie. Campania, realizată de McCann Worldgroup România și UM România

kfc romania
facebook.com/McCannWorldgroupRomania

Dezvoltată de grupul de publicitate McCann Worldgroup România și agenția de media UM România, campania „Killer Discounts” a KFC a câștigat primul Global Grand Effie pentru țara noastră.

KFC a câştigat premiul internaţional Global Grand Effie, în premieră pentru România, în cadrul celei de-a doua gale a competiției internaționale Global Best of the Best Effies.

Astfel, campania realizată de grupul de publicitate McCann Worldgroup România și agenția de media UM România a triumfat la categoria Brand Experience-Services, după ce local a câștigat două Gold-uri la Effie România 2021. Compeția a fost acerbă: dintre cele 60 de companii nominalizate, doar 12 au fost premiate.

Competiţia internaţională din 2022 a fost deschisă tuturor deţinătorilor de Gold şi Grand Effie locali, din toate regiunile şi din toate programele naţionale de Effie (premii care se acordă pentru eficienţa campaniilor publicitare).

Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, KFC România: „Suntem onorați că am adaugat încă un premiu internațional în portofoliul KFC Romania, cu o campanie definitorie pentru strategia noastră de marketing – inedită, inovativă, relevantă. KFC este un brand experience-focused, iar acest premiu, pentru un proiect dedicat nișei de gaming, este o reconfirmare a experiențelor unice pe care le oferim clienților noștri. Mulțumim tuturor agențiilor partenere implicate în acest proiect care a presupus extrem de multă creativitate și muncă”.

Citește și
România eșuată
„România eșuată”, o nouă campanie Știrile Pro TV, despre abandonul școlar. O amplă analiză despre o situație dramatică
Trucul prin care s-a câștigat marele premiu de peste 9 milioane de euro la 6 din 49. Biletul a costat 4.413 lei

Cătălin Dobre, Co-CEO & Chief Creative Officer McCann Worldgroup România: „Noi suntem în The Business of Creative Excellence. Asta înseamnă că venim cu soluții creative inovatoare care rezolvă nevoile de business ale clienților noștri într-un mod eficient și surprinzător. Ne mândrim că munca pe care o facem pentru clienții din România capătă cele mai înalte recunoașteri globale.

Avem o istorie de premiere. Ne-a crescut inima când am reușit să aducem Grand Prix-urile de la Cannes în România, acum suntem extraordinar de bucuroși să aducem un Global Grand Effie în țară.

O vedem ca pe o celebrare a relației pe care o avem cu clienții noștri ambițioși și ca pe o reușită pentru creativitatea și strategia românească, în general”.

Mihai Trandafir, UM România Managing Director: „Și pentru media este o mare recunoaștere a strategiei și a creativității românești în abordarea unei comunități atât de speciale cum este cea de gaming. Ne bucurăm că am reușit să dezvoltăm o conversație reală între KFC și gamerii din țară noastră, fiind implicați de la începutul proiectului prin expertiza noastră în comunitățile digitale, precum și prin engagementul creat în canalele media relevante în cultura lor.

Aceste proiecte executate creativ și prin media sunt cele care aduc nu numai rezultate reale în business-ul clientului, dar și apropie consumatorii de mărcile lor iubite, pentru care lucrăm zi de zi.

Felicit toate echipele din grup și partenerii care au fost alături în această mare performanță a publicității românești la nivel internațional!”.

Articol recomandat de sport.ro
FOTO Fostul jucător de la Real Madrid și-a tatuat numele copilului, apoi a aflat că nu el este tatăl
FOTO Fostul jucător de la Real Madrid și-a tatuat numele copilului, apoi a aflat că nu el este tatăl
Citește și...
Campanie internațională de promovare a României. Frumusețile țării noastre vor rula pe BBC
Campanie internațională de promovare a României. Frumusețile țării noastre vor rula pe BBC

Cunoscutul jurnalist și realizator britanic de televiziune, Charlie Ottley, îndrăgostit iremediabil de țara noastră, anunță o nouă campanie internațională, de promovare a României.  

„România eșuată”, o nouă campanie Știrile Pro TV, despre abandonul școlar. O amplă analiză despre o situație dramatică
„România eșuată”, o nouă campanie Știrile Pro TV, despre abandonul școlar. O amplă analiză despre o situație dramatică

Școală și nu prea. Încă suntem pe ultimul loc, în UE, în privința părăsirii timpurii a școlii.

„e-Estonia. Model pentru viitor” - o campanie despre cea mai digitalizată țară începe astăzi, la 19:00, la Știrile PRO TV
„e-Estonia. Model pentru viitor” - o campanie despre cea mai digitalizată țară începe astăzi, la 19:00, la Știrile PRO TV

În loc de birocrație, au digitalizare, transparență și eficiență. Începând de astăzi, Știrile PRO TV lansează campania ”e-Estonia. Model pentru viitor”.

Recomandări
Cum s-a adaptat un liceu de top din București la învățământul modern. Elevii de a 12-a vin la școală doar 3 zile pe săptămână
Cum s-a adaptat un liceu de top din București la învățământul modern. Elevii de a 12-a vin la școală doar 3 zile pe săptămână

Unul din cele mai bune licee din București, Colegiul Național Gheorghe Lazăr, a simțit că trebuie să se reinventeze. În urmă cu patru ani directoarea a gândit un proiect pilot îndrăzneț, mai apropiat de cerințele actuale ale învățământului.  

TAROM și-a
TAROM și-a "pensionat" o parte din flotă. Soartă grea pentru unele avioane Airbus A318

Avioane Airbus care au aparținut flotei TAROM au ajuns la fier vechi. Două dintre acestea au fost dezasamblate de noul proprietar direct la Otopeni.

ANIMAȚIE GRAFICĂ. Cum s-a produs carambolul cu 12 mașini de pe A3. „Treceau pe lângă mine și se învârteau”
ANIMAȚIE GRAFICĂ. Cum s-a produs carambolul cu 12 mașini de pe A3. „Treceau pe lângă mine și se învârteau”

Scene de infarct joi dimineță pe autostrada A3, între București și Ploiești. 12 mașini s-au izbit că niște popice într-un carambol care a forțat autoritățile să activeze planul roșu de intervenție.