(P) O cascada spectaculoasa in loc de aer conditionat si un pavilion ce va deveni sala de baschet. Coca-Cola la Expo Milano
Cozile se intind pe sute de metri. Sunt mii de oameni care asteapta nerabdatori sa intre. Dimensiunile spectaculoase de la Expo Milano vin la pachet cu temperaturi ridicate.
Poate si de la soare, poate si de la peisajele spectaculoase care te iau prin surprindere. Degetul aratator sta lipit de declansatorul camerei foto. Ochii tai nu sunt de-ajuns.
Suntem in interiorul pavilionului Coca-Cola de la Expo Milano 2015, iar toate gradele de afara se sting in spatele unei cascade suspendate pe sticla ce imbraca o fata a cladirii. Arhitectii au inlocuit aerul conditionat cu un sistem de ventilatie alimentat de acea cascada care reduce temperatura de afara cu 10 grade Celsius. Silueta sticlei istorice Coca-Cola formata din mai multe sticle mici luminate cu led-uri acopera o parte din tavan. Aceeasi silueta imbraca si una dintre fetele exterioare ale cladirii. E imposibil de ratat.
Acoperisul verde care permite consumul redus de apa, structura construita exclusiv din lemn si sticla, spatiul luminat folosind cat mai mult soarele, dar si utilizarea tehnologiei led pentru consumul redus de energie - toate acestea fac din pavilionul Coca-Cola de la Milano un angajament pentru sustenabilitate, respectand tema centrala a expozitiei mondiale, “Feeding the Planet, Energy for Life”.
Misiunea Coca-Cola la Expo Milano a fost de a propune un proiect care mai departe sa fie integrat in societate, “Second Life”.
Pavilionul modular va fi dezasamblat la finalul expozitiei, urcat in camioane si transformat intr-o sala de baschet in orasul Milano. Un cos de baschet sta deasupra noastra ca un reminder ca lucrurile nu se vor opri aici. Abia incep.
Consumul redus de energie nu se aplica in cazul vizitatorilor. Energia lor da viata Pavilionului.
Aici vedem un grup de elevi care danseaza in fata unui ecran gigant. Rad, se distreaza, se misca, intensitatea pasilor de dans este absorbita de podea si transformata in energie. Cu cat danseaza mai mult, cu atat muzica se aude mai tare.
Langa platofrma “Just Dance” vedem o expozitie a evolutiei Coca-Cola in ultimul secol, cum sticla a devenit in timp un simbol global peste generatii, generand in peste 200 de campanii pentru miscare in peste 140 de tari.
Dimensiunea brandului a venit la pachet cu o responsabilitate uriasa. Asa vedem cum au aparut Ekocenter, un centru mobil cu dedicat zonelor defavorizate din lume, unde Coca-Cola sa dedica sa ajute in mod activ femeile in obtinerea unui loc de munca, furnizarea energiei solare, a apei potabile, purificate pe loc, vaccinuri si acces la educatie.
Alaturi de zona dedicata reciclarii, Coca-Cola a venit la Expo Milano 2015 cu un nou angajament ambitios, prima sticla din istoria companiei facuta din plante, un proiect pe care compania il considera un nou pas in protejarea naturii si comunitatii.
Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.