(P) Energie solara, sistem de purificare a apei si vaccinuri pentru cele mai sarace zone ale lumii. Noua misiune Coca-Cola
Apa potabila, curent, locuri de munca, vaccinuri, educatie, comunitate. Cuvinte care transforma, definesc si diferentiaza.
La Expo Milano 2015, Coca-Cola a venit cu proiectul Ekocenter, un centru mobil destinat zonelor sarace, unde accesul la apa potabila, electricitate, vaccinuri, locuri de munca si educatie pentru copii este redus sau aproape inexistent.
In prezent, aproximativ 800 de milioane de oameni nu au de unde sa se aprovizioneze cu cu apa potabila, un sfert din umanitate nu are acces la elecricitate, aproape 50% din populatia lumii castiga sub 2 dolari pe zi, iar peste 4 miliarde de oameni nu au internet.
Ultimul din lista pare un moft, in comparatie cu celelalte, insa internetul si-a demonstrat utilitatea si poate deveni, dincolo de entertainment, un motor pentru cunoastere, informare si libertate.
Un chiosc modular metalic cu un sistem de purificare a apei, panouri solare si flexibilitatea de a se adapta oricarei comunitati a fost adus de Coca-Cola la Expo Milano 2015.
Se numeste Ekocenter si este un proiect implementat pana anul trecut in 25 de locuri din Kenya, Tanzania, Rwanda, Etiopia, Ghana si Vietnam.
Ziua poate fi folosit ca scoala pentru copii, noaptea ca teatru, ofera apa potabila purificata prin propriile filtre, vaccinuri, obiecte sanitare, electricitate pentru dispozitivele mobile, internet si posibilitatea de a pune alimente la rece.
Este, desigur, si un magazin in care oricine poate sa-si ia o sticla rece de Coca-Cola, dar si alte alimente.
Ekocenter a fost gandit pentru a ajuta atat comunitatea, dar mai ales femeile din ea, oferindu-le aici un loc de munca.
Banii castigati se intorc in comunitate, iar astfel locul primeste o sansa de a se dezvolta in timp.
Planul este de a extinde numarul acestor chioscuri in toate zonele fierbinti.
Coca-Cola nu vrea sa se opreasca aici si isi propune ca din 2015 sa ajunga la un numar de 150 de Ekocentere in cele mai defavorizate zone ale lumii.
Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.