Medeea Marinescu, revoltată din cauza TAROM. „Ne țineți prizonieri într-o sală de așteptare”

medeea marinescu
Facebook/Medeea Marinescu

Actrița Medeea Marinescu a acuzat compania aeriană TAROM, pe contul ei de Facebook, luni seară, că își bate joc de clienți.

Medeea Marinescu a povestit că pasagerii au fost anunțați că există o întârziere de o oră și că au fost îmbarcați după două ore și jumătate, la Cluj.

În plus, actrița spune că zborul nu a fost unul direct către București, așa cum era anunțat inițial, ci a făcut o oprire și la Baia Mare, pasagerii fiind anunțați în avion.

„Nu ați anunțat nimic (pardon, pasagerul inocent de lângă mine îmi spune că “la lounge” i-au anunțat că merg în excursie la Baia Mare, însă pe noi, amarâții care n-am apucat un loc în față, la “lounge”, nu ne-a anunțat nimeni, nu am avut de unde să ne cumpărăm o apă, pentru că micul băruleț s-a închis la ora 19). Așadar, sper să ajung după miezul nopții în București și voi face o plângere oficială. Sper să fiți trași la răspundere. Domnule Sorin Grindeanu, ce facem cu TAROM? Cum rezolvăm gravele probleme? Sau nu contează, merge și așa. Că oricum n-ai altă companie cu care să poți zbura de la Cluj la București. Sau de la Timișoara, sau Iași”, a mai scris Medeea Marinescu.

Citește și
avioane suceava
Anchetă în urma incidentului aviatic din Suceava. Cum s-au lovit cele două aeronave Wizz Air
VIDEO. Cine e primarul care are doar 10 clase, a candidat de unul singur și are o poveste de viață specială

Potrivit Boarding Pass, zborul respectiv a avut escală la Baia Mare deoarece au existat curse anulate.

Articol recomandat de sport.ro
Singurul cuvânt folosit de maghiari după ce au văzut echipamentul României de la EURO 2024
Singurul cuvânt folosit de maghiari după ce au văzut echipamentul României de la EURO 2024
Citește și...
Wizz Air a refuzat îmbarcarea mai multor pasageri, deși aveau locuri rezervate. Reacția companiei
Wizz Air a refuzat îmbarcarea mai multor pasageri, deși aveau locuri rezervate. Reacția companiei

Dacă aveți în plan o vacanță cu avionul, de sărbători, aveți grijă la ce oră ajungeți la poarta de îmbarcare. Unele companii aeriene apelează la procedura de „overbooking”, altfel spus vând mai multe bilete decât numărul locurilor disponibile.

Anchetă în urma incidentului aviatic din Suceava. Cum s-au lovit cele două aeronave Wizz Air
Anchetă în urma incidentului aviatic din Suceava. Cum s-au lovit cele două aeronave Wizz Air

Un accident mai puțin obișnuit s-a înregistrat pe Aeroportul din Suceava. Două avioane ale companiei WizzAir s-au ciocnit la sol, în apropierea pistei de decolare. 

Recomandări
După o zi de ”negocieri dificile”, Ungaria a fost de acord să nu se opună prin veto ajutorului dat de NATO Ucrainei
După o zi de ”negocieri dificile”, Ungaria a fost de acord să nu se opună prin veto ajutorului dat de NATO Ucrainei

Președintele maghiar Viktor Orbán și șeful NATO, Jens Stoltenberg, au ajuns la un acord, după o zi de negocieri "dificile".  

Val de refinanțări la Prima Casă în aprilie și mai. Decizia luată de Finanțe pentru a face față procedurii în timp util
Val de refinanțări la Prima Casă în aprilie și mai. Decizia luată de Finanțe pentru a face față procedurii în timp util

Începând de săptămâna trecută Ministerul Finanțelor a decis modificarea procedurii de refinanțare a creditelor de tip Prima Casă, informează instituția. 

România, primul loc în UE la irosirea mâncării. Cum putem combate risipa alimentară printr-o alimentație sănătoasă
România, primul loc în UE la irosirea mâncării. Cum putem combate risipa alimentară printr-o alimentație sănătoasă

România se află într-o poziție tristă în topul risipei alimentare din Uniunea Europeană, ocupând locul 1, cu o cantitate estimată de 2,5 milioane de tone aruncate anual. Mâncatul sănătos este un pas important în combaterea risipei alimentare.