Femeile gravide care consuma un pahar sau doua de vin pe saptamana, vor avea copii mai inteligenti si mai educati, sugereaza cercetatorii.
Copiii in varsta de trei ani ai caror mame au baut cu moderatie in timpul sarcinii, nu sunt predispusi sindromului ADHD, cel al hiperactivitatii. De asemenea, copiii aveau un vocabular mult mai dezvoltat si aveau cunostinte mult mai avansate decat ai celorlalti copii de varsta lor: cunosteau mai multe culori, litere, numere sau forme.
S-a dovedit ca fetitele, ale caror mame au consumat alcool de doua ori pe saptamana, nu au intampinat probleme sentimentale. Insa aceasta descoperire se refera numai la femeile care au consumat foarte putin alcool in timpul sarcinii, deoarece cele care consuma cantitai insemnate cauzeaza efecte fatale asupra fetilor.
Insa Departamentul de Sanatate sfatuieste viitoarele mamici sa nu consume deloc alcool, in timp ce asociatile de acest gen afirma ca mici cantitati de bautura nu dauneaza copilului.
Cercetatorii de la Universitatea College din Londra, au monitorizat pentru acest studiu aproximativ 12.500 de baieti si fete, nascuti intre 2000-2002.
exemplu newsletter
"Iepurasul nu mai vine, ca nu prea se simte bine"! Ce SMS-uri trimit romanii de Paste
Cat de mult inseamna 40 de lei pentru cei 2 milioane de varstnici iertati de contributia la sanatate
Zile de mare tensiune la Iasi. 500 de copii, la Campionatul Mondial de Sah pentru scolari
Cat costa automobilul lui Neil Armstrong, scos la vanzare pe eBay. GALERIE FOTO
Viata in “orasul secret“ unde se fabricau bombe in cel de-al Doilea Razboi Mondial GALERIE FOTO
Sagetatorii strang relatiile cu rudele si pregatesc o nunta. Horoscopul zilei de 30 martie 2012
iLikeIT: George Buhnici s-a ingrasat cu 50 de kilograme, Busu si Neti au imbatranit cu 80 de ani
VIDEO. Un sofer beat a ajuns vedeta pe YouTube. A interpretat impecabil o melodie celebra
FOTO. Imaginea care a pus pe jar SRI-ul si Politia.
Alerta intr-un cartier din Constanta.Trecatorii au observat o dara de mercur pe trotuar
Comentarii(2)