Ideea bizara de promovare a unui oras din Japonia. Reclama a fost interzisa pentru ca este "sexista" si "perversa"

reclama japonia

O reclama japoneza, menita sa promoveze orasul Shibushi, cunoscut pentru crescatoriile de tipari, a avut efectul contrar si chiar a fost retrasa la scurt timp, din cauza controverselor aparute in jurul lui.

Clipul de promovare al orasului japonez Shibushi a fost retras dupa ce a fost catalogat drept sexist si pervers, conform The Guardian. Videoul care dureaza 2 minute contine imagini cu o adolescenta, intr-un costum de baie negru, care inoata intr-o piscina si cere sa fie hranita. In scenele urmatoare, aceasta sta pe marginea piscinei si se joaca cu un cerc hula hoop, apoi reclama ia o intorsatura cel putin ciudata.

Dupa ce, aparent, petrece un an in care este hranita constant, femeia se arunca in piscina si se transforma intr-un tipar. In tot acest timp, naratorul povesteste cum a jurat sa o protejeze si sa o creasca: "Am hranit-o pana cand a crescut si s-a saturat, si i-am dat voie sa doarma suficient".

Dupa cateva secunde, urmatoarea scena infatiseaza un tipar, care este taiat si gatit pe un gratar. "Avem grija intotdeauna cum ne crestem tiparii" este mesajul final al reclamei.

Asa cum era de asteptat, reclama a declansat o nebunie pe retelele de socializare, unde userii s-au declarat revoltati de idee si au catalogat reclama "perversa". "Reclama asta ma face sa ma gandesc la o fetita care a fost rapita si tinuta inchisa, este deziluzia unui pervers" a spus un user pe Twitter.

Citește și
China - AGERPRES
China provoaca furia britanicilor, din cauza unui articol rasist. Ce sunt sfatuiti chinezii sa faca daca ajung la Londra
Momentul în care judecătoarea Ancuţa Popoviciu îl strigă pe Sebastian, ucis la 2 Mai de Vlad Pascu: „A decedat o victimă? Vă rog să nu vorbiți” | AUDIO

Un alt utilizator a cerut Guvernului sa dea jos "aceasta reclama sexista". Reclama a fost scoasa, dar reprezentantii au declarat ca nu a existat intentia de a jigni pe cineva ci au vrut sa traga un semnal de alarma asupra faptului ca specia este in pericol.

"Suntem constienti ca unii oameni s-au simtit jigniti de acest clip. Dar noi nu am vrut decat sa promovam faptul ca orasul este cunoscut pentru crescatoriile de tipari".

 

Articol recomandat de sport.ro
Sportivul care și-a ucis iubita, prima apariție după ce a fost eliberat! Cum arată Oscar Pistorius după 9 ani de închisoare
Sportivul care și-a ucis iubita, prima apariție după ce a fost eliberat! Cum arată Oscar Pistorius după 9 ani de închisoare
Citește și...
"Brad e singur". Oferta irezistibila a unei companii aeriene pentru femeile singure. FOTO

Divortul dintre Brad Pitt si Angelina Jolie este in aceasta perioada pe buzele tuturor, iar o companie aeriana din Norvegia a speculat acest moment pentru o reclama ingenioasa.

China provoaca furia britanicilor, din cauza unui articol rasist. Ce sunt sfatuiti chinezii sa faca daca ajung la Londra
China provoaca furia britanicilor, din cauza unui articol rasist. Ce sunt sfatuiti chinezii sa faca daca ajung la Londra

Partidul Comunist Chinez isi doreste ca tara sa, China, sa fie vazuta ca un jucator global important, care isi ocupa locul potrivit in randul marilor puteri.

Rivalitatea dintre doi giganti din industria alimentara. Reclama in care Burger King se razbuna pe o campanie McDonald’s
Rivalitatea dintre doi giganti din industria alimentara. Reclama in care Burger King se razbuna pe o campanie McDonald’s

Ultima reclama McDonald’s in Franta mizeaza pe numarul mare de restaurante raspandite de-a lungul tarii, prin comparatie cu rivalii de la Burger King. Acestia din urma au aratat ca dezavantajul este irelevant, daca nu chiar o calitate.

Recomandări
Cum a întâmpinat-o Ion Iliescu pe prima procuroare care cercetează Mineriada din 1990. Riscă închisoare pe viață
Cum a întâmpinat-o Ion Iliescu pe prima procuroare care cercetează Mineriada din 1990. Riscă închisoare pe viață

Fostul președinte Ion Iliescu este oficial suspect în dosarul Mineriadei din 13-15 iunie '90 pentru infracțiuni contra umanității.  

Ciolacu, despre surparea din Slănic: „Ce vreți să fac? Să știu unde s-au făcut drumurile peste mine?”. Reacția Salrom
Ciolacu, despre surparea din Slănic: „Ce vreți să fac? Să știu unde s-au făcut drumurile peste mine?”. Reacția Salrom

La Slănic, în Prahova, craterul din centrul orașului s-a adâncit cu 20 de centimetri și nimeni nu poate spune dacă surparea se va opri.

Piața imobiliară începe să își revină, dar vânzătorii nu mai negociază atât de mult. Unii caută și un an locuința perfectă
Piața imobiliară începe să își revină, dar vânzătorii nu mai negociază atât de mult. Unii caută și un an locuința perfectă

După o perioadă în care mulți au amânat achizițiile mari cum ar fi cumpărarea unei locuințe noi, cererea pe piața imobiliară începe să își revină.