Magazinele second-hand rasar ca ciupercile dupa ploaie. Saracia e de vina
In timp ce multe firme cunoscute de imbracaminte isi inchid afacerile din cauza vanzarilor proaste, magazinele second-hand apar unul dupa altul. "Este bussines-ul ideal", spun si patronii, si clientii.
Pentru primii profitul este sigur, iar pentru ceilalti, o economie necesara.
La Brasov, magazinele second-hand sunt pline cat e ziulica de lunga. Fabricile s-au inchis, oamenii sunt tot mai saraci, asa ca cei mai multi nu au de ales. Poarta de bun ce altii au aruncat la gunoi.
O bluza costa cativa lei, o geaca cel mult cateva zeci. La fel si pantofii. Printre cele mai vandute, din pacate, sunt tocmai hainele pentru copii.
Cand sunt lichidari de stoc orice produs se vinde cu un leu.
Iar la Constanta, fiecare al zecelea client primeste marfa gratis.
Vanzarile au crescut anul acesta cu cel putin 50%, estimeaza patronii de magazine second-hand. Unul singur vinde, in medie, haine de cel putin 10-12.000 de lei pe luna. Cu alte cuvinte, in Romania pana si din saracie se pot face averi.