“Donează Sânge Constant” a determinat mai multe grupuri de presă să își doneze microfoanele pentru o cauză comună

Donează Sânge Constant

În prima lună de la lansare, Campania “Donează Sânge Constant” a convins jurnaliștii mai multor televiziuni importante, posturi de radio și publicații online să își doneze simbolic microfoanele.

În prima lună de la lansare, Campania “Donează Sânge Constant”, inițiată de Crucea Roșie Română, alături de Institutul Naţional de Hematologie Transfuzională „Prof. Dr. C. T. Nicolau“, McCann Worldgroup România, McCann PR și UM România, a convins jurnaliștii mai multor televiziuni importante, posturi de radio și publicații online să își doneze simbolic microfoanele, pentru a atrage atenția că nevoia de sânge în țara noastră este constantă, nu doar atunci când se întâmplă o tragedie națională.

Lansată oficial pe 28 februarie 2019, campaniei i s-a alăturat încă de la început PRO TV, în calitate de partener oficial. Astfel, prin simplul gest de a purta pe microfon mesajul „Donează Sânge Azi” și denumirile grupelor de sânge, jurnaliștii de la Știrile PRO TV din Sport și Vorbește lumea au deschis calea și interesul celor care îi urmăresc, de a deveni donatori constanți și, implicit, salvatori de vieți.

Ne bucurăm să anunțăm că, în tot acest timp, s-au alăturat campaniei noastre posturile de radio Kiss Fm, Rock Fm, Magic Fm, Radio RFI , televiziunile Digi24, Antena 1, TVR, Pacientul 2.0 și Vice România.

Posturile de radio Kiss FM, Magic FM, Rock FM și Radio RFI și-au personalizat toate microfoanele din studiouri cu cuburile campaniei Crucii Roșii Române și și-au îndemnat ascultătorii să doneze sânge.

Citește și
Pompieri care doneaza sange
Mobilizare a pompierilor din Bistrița Năsăud: „Știm cât de important este sângele”

Digi24 a înlocuit cubul postului cu cel al campaniei „Donează Sânge Constant”, în toate materialele speciale „Pacient în România”. În plus, în cadrul acestor reportaje, reporterul specializat pe sanătate, Carla Tănasie, a transmis pe post îndemnul de a dona sânge constant.

Antena 1 a alăturat cubul campaniei de cel al postului, în cadrul unor materiale speciale, difuzate la Observator și a transmis telespectatorilor săi importanța donării de sânge.

Pacientul 2.0 a purtat cubul personalizat și a dedicat o întreagă emisiune subiectului donării de sânge în România, iar Vice România a încurajat cititorii săi să doneze constant, folosind puterea exemplului – un jurnalist Vice a mers și a donat sânge.

Și mass media brașoveană s-a alăturat campaniei „Donează sânge constant”. Simultan, Brașov TV, Mix TV, Realitatea de Brașov, Radio România Brașov FM, Monitorul Expres, Brașov Metropolitan, Transilvania Expres, Bună Ziua Brașov, La pas prin Brașov, Agerpres și Coronapress au decis să personalizeze microfonul, reportofonul sau alte „ustensile” specifice meseriei de jurnalist cu mesajul Crucii Roșii Române de promovare a donării de sânge.

Campania s-a bucurat și de susținerea individuală a multor persoane publice importante, cum ar fi Andreea Esca, Amalia Enache, Corina Caragea, Monica Dascălu, Pavel Bartoș, Horia Brenciu, jurnaliștii emisiunii „România, te iubesc”, de la PRO TV, jurnalistul Adelin Petrișor sau Iuliana Tudor. Postările lor pe conturile personale de social media au mobilizat oamenii, iar aceștia au mers la centrele de transfuzie și au donat sânge.

În urma apelului făcut în cadrul campaniei noastre de către reporterul Știrilor PRO TV, Ramona Păuleanu, 500 de studenți ai Academiei de Poliție „Alexandru Ioan Cuza” din București au donat sânge.

“Suntem recunoscători pentru toată această solidarizare fără precedent în presa din România, într-un context de normalitate, fără ca la mijloc să fie o tragedie, subiect de breaking news. În continuare ne propunem să desfășurăm această campanie pe termen lung și să schimbăm comportamentul și mentalitatea românilor, în ceea ce privește donarea de sânge. Sperăm ca mesajul să fie înțeles de cât mai mulți jurnaliști și îi așteptăm și pe ceilalți să ni se alăture.”- Iuliana Tudor, Ambasador Crucea Roșie Română

Printr-o simplă donare de sânge, pot fi salvate 3 vieți. Iar la fiecare 3 secunde, un român trebuie să primească sânge. Din păcate, sub 2% dintre români donează sânge, în timp ce media europeană este de 6%.

„Donează Sânge Constant” este o campanie realizată de agențiile McCann Worldgroup România și McCann PR pentru Crucea Roșie Română și absolut toți partenerii, inclusiv instituțiile de presă, s-au implicat pro bono.

 

Articol recomandat de sport.ro
Dan Șucu este noul proprietar al clubului Genoa: ”Pachetul majoritar de acțiuni a fost vândut!” | OFICIAL
Dan Șucu este noul proprietar al clubului Genoa: ”Pachetul majoritar de acțiuni a fost vândut!” | OFICIAL
Citește și...
Mobilizare impresionantă pentru donare de sânge, la apelul unei asociații de motocicliști
Mobilizare impresionantă pentru donare de sânge, la apelul unei asociații de motocicliști

Două sute de oameni din Câmpina au donat sânge în urma unui apel făcut de o asociaţie de motociclişti. Angajaţii centrului de transfuzii Ploieşti au mers special în zona pentru a colecta sângele atât de preţios.

Mobilizare a pompierilor din Bistrița Năsăud: „Știm cât de important este sângele”
Mobilizare a pompierilor din Bistrița Năsăud: „Știm cât de important este sângele”

Dacă în mod normal se luptă cu flăcările ca să-i ajute pe oameni, marți pompierii militarii din judeţul Bistriţa Năsăud au donat sânge ca să salveze vieţi.

Victor, un băieţel de 7 ani, are mare nevoie de sânge. Viaţa lui depinde de noi
Victor, un băieţel de 7 ani, are mare nevoie de sânge. Viaţa lui depinde de noi

Numărul donatorilor a scăzut aproape la jumătate, iar nevoia este acum uriașă. Din păcate, chiar în aceste clipe, viața unui copil de 7 ani, diagnosticat cu o afecțiune gravă, depinde de implicarea rapidă a altor oameni.

Recomandări
Afacere ilegală descoperită de Inspectorul Pro. Cum au reușit o mamă și fiica ei să păcălească firme cu proiecte europene
Afacere ilegală descoperită de Inspectorul Pro. Cum au reușit o mamă și fiica ei să păcălească firme cu proiecte europene

Interesul pentru fondurile europene este atât de mare, încât internetul s-a umplut de companii care oferă consultanță și întocmesc proiecte pentru obținerea sumelor alocate de Uniune.

România, la un pas de a deveni „nerecomandată pentru investiții”. Rating de țară retrogradat, amenințare la stabilitatea UE
România, la un pas de a deveni „nerecomandată pentru investiții”. Rating de țară retrogradat, amenințare la stabilitatea UE

Comisia Europeană a inclus România pe lista statelor cu dezechilibre economice grave, care amenință stabilitatea Uniunii Europene.

Dan Șucu, pe prima pagină La Gazzetta dello Sport după preluarea Genoa CFC: ”Donald Trump de România”
Dan Șucu, pe prima pagină La Gazzetta dello Sport după preluarea Genoa CFC: ”Donald Trump de România”

Preluarea Genoa CFC, cel mai vechi club de fotbal din Italia, de către omul de afaceri român Dan Șucu, ține prima pagină La Gazzetta dello Sport, una dintre cele mai importante publicații sportive din lume. Șucu este numit ”Donald Trump de România”.