Costa de doua ori mai mult, dar respecta "tendintele". Rechizitele imprimate cu personajele din Frozen, noua moda in 2014
Fiecare toamna are moda ei pentru rechizite, adica figurile imprimate pe caietele, ghiozdane sau penare.
Producatorii trebuie sa se adapteze, trendurilor impuse de filmele pentru copii, daca vor sa aiba clienti. Anul acesta conduc personajele din desenul animat Frozen, mai ales printesa Elsa.
Cand vedeti aceste produse pe rafturi sa stiti ca in spatele alegerii lor a stat o campanie de cercetare si o intreaga strategie de marketing.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Micuta domnisoara pe care o vedeti in imagine isi mustreza mama pentru ca a gresit raionul - nu vrea caiete simple, ci cu printese.
"- Pe care il vrei? Pe asta ca o are pe Elsa si pe toate printesele?
- DA."
Dar nu doar Elsa vinde acum rechizitele ci si: "Alba ca zapada, Rapunzel, Frumoasa si Bestia, Cenusareasa si Aurora. Si Elsa da. Barbie. Cenusareasa si Bella."
In uma unei analize amanuntite despre preferintele copiilor in materie de rechizite, reprezentantii acestei firme de papetarie au comandat pentru inceput 10 mii de caiete din care jumatate sunt cu Elsa, Violeta, ori Spiderman. In ceea ce priveste ghiozdanele, cele cu personaje reprezinta peste 70% din comanda totala.
"Studiem putin tendinta pietei. Este la fel cum este si in moda. Multe informatii ne vin in mod direct, avem nepoti avem vecini si stim in general cam ce isi doresc in acest an sa primeasca si sa puna in ghiozdane", spune Cristina Catinca, manager general papetarie.
Si distribuitorii fac studii de piata. Momentul in care fac comanda si cantitatea sunt vitale pentru afacere.
"Intr-adevar exista riscul sa ramana cu marfa, dar daca nu te aprovizionezi in prima faza, peste o saptamana in mod sigur nu vei mai gasi produse din aceasta gama. Trendul s-a stabilizat pe "How to Train Your Dragon 2". Fetele prefera personaje din Frozen, pe printesa Elsa, gama Little Pony. Barbie ramane clasicul", spune George Enache, reprezentant magazin online.
Cei care au afaceri in domeniu vor iesi in castig doar daca au intuit ce personaje sunt la moda in anul respectiv.
Daca decizia ar apartine parintilor in ghiozdanele elevilor am gasi doar caiete sau penare clasice, care nu costa foarte mult. Insa realitatea e alta. Copiii sunt cei care dicteaza. Si criteriile sunt simple. Caietele trebuie neaparat sa fie imprimate cu personajele din filmele lor preferate.
Nici nu mai conteaza ca un caiet cu Elsa din Frozen sau Rapunzel costa de doua ori mai mult decat unul simplu, fara imagini.
Daca veti alege produse cu personaje din desene animate sau filme, sa stiti ca doar pe ghiozdan puteti da peste 250 de lei. In timp ce un cos minim cu tot ce are nevoie un elev poate fi cumparat cu numai 200 de lei.