Decizie istorica de 1.6 miliarde dolari luata de Disney. Interzice reclamele la fast food pe TV
America a pornit o campanie puternica impotriva obezitatii in randul copiilor. Pentru ca in SUA unul din trei adulti sufera de obezitate, copiii trebuiesc protejati inainte de a se invata cu produsele tip fast food.
Michelle Obama, prima doamna a Americii, a anuntat ca a ajuns cu Disney la un acord prin care uriasul brand dedicat copiilor va renunta sa mai aduca pe TV reclamele la fast food, din care pana acum scotea 1.6 miliarde de dolari.
"Aceasta initiativa va schimba jocul in privinta satatatii copiilor nostri. Unul dintre marile branduri ale Americii, unul global, isi schimba politica pentru sanatatea copiilor. Disney face ceea ce nicio alta companie media nu a facut in America."
"Daca mi-ati fi spus in urma cu cativa ani ca niciun copil nu va mai vedea publicitate cu "junk food" la programul sau favorit de desene animate, nu as fi crezut asta", a declarat Michelle Obama.
Sursa FOTO: Disney.com