Facebook si Twitter, "aliatii" lui Obama in campania electorala
Presedintele Statelor Unite, Barack Obama, mizeaza din nou pe Internet si pe retelele de socializare pentru a ramane la Casa Alba in 2012, dupa modelul pariului castigator din campania "Web 2.0" din 2008.
Departe de o alocutiune solemna sau de o conferinta de presa clasica, Obama si-a anuntat candidatura pentru un al doilea mandat, luni dimineata, printr-un mesaj adresat celor 7,28 de milioane de abonati ai contului @barackobama pe Twitter, o actualizare a statutului pe pagina sa de Facebook (19 milioane de fani) si un mesaj electronic.
Toate mentionau sloganul "are you in?" si trimiteau la site-ul de Internet BarackObama.com care nu a fost niciodata dezactivat de la victoria din noiembrie 2008.
Alegeri 2024
21:23
Ciolacu reafirmă că, dacă este ales preşedinte, l-ar desemna premier pe Bolojan şi că îşi doreşte o coaliţie cu PNL
20:58
Marcel Ciolacu este favorit clar pentru câștigarea alegerilor pe platforma pe care s-a pariat masiv în favoarea lui Trump
17:04
Cum văd străinii alegerile prezidențiale din România. ”De 20 de ani trebuie să alegem răul cel mai mic”
16:02
George Simion, președintele AUR, a votat la Roma: „Vin aici să votez din respect pentru toţi românii”
Acest site actualizat invita la efectuarea de donatii si ofera deja spre vanzare obiecte promotionale ca autocolante, tricouri si picioare. In afara de logo, noua campanie a lui Obama a retinut de la cea din 2008 litera "O" ce incercuieste un rasarit de soare.
Dar de aceasta data, litera este integrata in "0" de la "2012". O aplicatie Facebook le permite membrilor retelei sociale sa lase un mesaj de sustinere a candidaturii lui Obama si sa invite apropiatii sa faca acelasi lucru.
"O, da, raspund prezent!", a scris o sustinatoare a lui Obama, Debra Wilhoite. "Bineinteles, sunt sigura, asa cum eram si in 2008", a comentat o alta utilizatoare, Elizabeth Boergert.