Cercetator rus: Oamenii se vor intalni cu extraterestrii in anul 2031

planeta

Nu de putine ori oamenii de stiinta au incercat sa dovedeasca existenta vietii extratereste. Acum, unul dintre cei mai cunoscuti astronomi rusi sustine ca oamenii vor ajunge sa se intalneasca cu extraterestrii in anul 2031.

“Exista viata pe restul planetelor si vom vedea acest lucru cam in 20 de ani”, a declarat omul de stiinta Andrei Finkelstein pentru agentia de presa Interfax.

Astronomul sustine ca 10% dintre planetele cunoscute sunt asemanatoare Pamantului. Astfel, si pe ele exista o forma de viata, iar extraterestrii sunt asemanatori oamenilor, au si ei doua maini, doua picioare si cap.

Finkelstein a facuta aceasta declaratie in cadrul unui simpozion numit “The Search For Extraterrestrial Intelligence”, sustinut la St. Petersburg. Tot aici astronomul a tinut sa precizeze ca nu are nici cel mai mic dubiu in legatura cu faptul ca in intregul Univers exista diferite forme de viata.

Omul de stiinta rus nu este singurul care are aceste convingeri. In cadrul publicatiei “The Journal of Cosmology” Richard B. Hoover a scris ca microfosile de extraterestru au fost gasite intr-un meteorit. Iar cercetatorii de la NASA au anuntat in decembrie ca au gasit o noua forma de viata avand un ADN complet necunoscut.