Bani pe timp de criza: 83.000/an, doar pentru ca poarta tricouri!
Un american de 26 de ani ar trebui sa primeasca o diploma pentru modul simplu, dar ingenios, in care face bani. Jason Sadler vinde spatiu publicitar pe tricourile pe care le poarta.
Expert in marketing la numai 26 de ani, tanarul din Florida a pornit la drum cu un site si o idee. Port tricou cu logo-ul firmei dumneavoastra pe bani!
Taxele variaza: pe 1 ianuarie, de exemplu, Jason Sadler cere 1 dolar. Pe 31 decembrie, in schimb, 365$.
Cum isi promoveaza clientul? "Ma plimb peste tot, fac fotografii, le pun pe Twitter, pe Facebook si chiar pe Youtube" povesteste americanul. Jason a strans aproape 67.000$ numai din negocieri directe, la zi. Suma la care se adauga si contracte lunare, de cate 1.500 de dolari. Totalul pe 2009: 83.000$!
Ce inseamna asta? Potrivit Oficiului American de Statistica a Muncii, americanul obisnuit castiga, saptamanal, in jur de 615$ si, anual, 32.000$. Judecati singuri, asadar.
Cu un asemenea castig, nici nu e de mirare ca tanarul isi face, deja, planul pe 2010. An in care afacerea sa se va dezvolta: va angaja un "confrate" care sa faca acelasi lucru pe coasta de Vest a Statelor Unite si va dubla tarifele.