Școala de iarnă GPeC - 15 sesiuni de cursuri intensive de E-commerce și Digital Marketing

Școala de iarnă GPeC - 15 sesiuni de cursuri intensive de E-commerce și Digital Marketing
GPeC

PARTENERIAT. Școala de Iarnă GPeC este singura serie de cursuri intensive de E-Commerce și Digital Marketing din România care se va desfășura exclusiv online pe Zoom, în perioada 7-10 februarie 2024.

În cele patru zile, participanții vor avea acces la 15 sesiuni de cursuri susținute de patru traineri internaționali și 15 dintre cei mai buni specialiști din România, astfel încât să afle cum cresc vânzările online în 2024 și cum să facă marketing online cu rezultate măsurabile. Taxa de participare este de 349 EUR.

Școala de Iarnă GPeC se adresează tuturor celor interesați de creșterea vânzărilor online, precum și specialiștilor în marketing online. Nivelul cursurilor este Intermediar (sunt necesare cunoștințele de bază în E-Commerce și Digital Marketing). Înscrierile se fac online pe website-ul GPeC până pe 5 februarie: https://www.gpec.ro/scoala-de-iarna-gpec/

Cursurile și trainerii Școlii de Iarnă GPeC

§ Situația pieței de e-commerce la zi. Provocări și oportunități pentru 2024 – Tudor Manea (CEO eMAG), Cornel Morcov (Chief Commercial Officer FAN Courier), Mircea Căpățînă (Co-Founder SmartBill), Flavius Valentin Jakubowicz (Managing Partner JASILL)

Citește și
Trucul prin care s-a câștigat marele premiu de peste 9 milioane de euro la 6 din 49. Biletul a costat 4.413 lei

§ Growth isn’t Marketing: How to Structure and Scale Your Growth – Daphne Tideman, Growth Advisor, Trainer & Consultant

§ Cum să atragi clienții potriviți în eCommerce – Valentin Radu, Omniconvert

§ Ce-i mai place lui Google în 2024? Maximizarea rezultatelor de marketing prin SEO – Horia Neagu, Founder Napoleon Digital

§ Eficientizarea campaniilor de Facebook Ads prin structuri de funnel avansate – Vlad Niță, Founder & CEO DoAds

§ Automatizarea producției de reclame cu AI – Dan Oros, CEO Creatopy

§ 10 AI Methods for B2B Content Creation, SEO and Analysis – Andy Crestodina, Co-Founder & CMO Orbit Media

§ 10 Sfaturi pentru Maximizarea ROAS din Campaniile Tale de Performance Max – Anabela Luca, Managing Director AdLemonade

§ Customising and leveraging GA4 to find key insights and drive growth – Luke Carthy, E-Commerce Expert in Growth, SEO & Conversion

§ Noutăți și vechituri juridice pentru târgul de magazine online :) - Bogdan Manolea, Co-Founder TRUSTED.ro & Director Executiv APTI

§ Digital Marketing / PPC – Sam Tomlinson, Digital Expert, Startup Advisor & Investor

§ Crește-ți rezultatele din marketing în DOAR 4 pași – Călin Biriș, Marketer, Trainer & Consultant

§ SEO Trends & Non Trends pentru 2024 – Steffen Heringhaus, CEO five elements digital

§ 3×5 Sfaturi pentru Strategia de Marketing Online în E-Commerce - Raluca Radu, Founder MTH Digital

§ Despre Influencer Marketing și amprenta digitală a brand-ului tău – Cristian China-Birta.

Școala de iarnă GPeC - 15 sesiuni de cursuri intensive de E-commerce și Digital Marketing

Școala de Iarnă GPeC se va desfășura exclusiv online astfel încât participanții să poată accesa cursurile de oriunde ar fi. De asemenea, ei vor avea acces și la înregistrările video ale tuturor sesiunilor pentru a putea aprofunda cunoștințele ulterior.

Agenda Școlii de Iarnă GPeC conținând programul complet pe zile și pe ore, precum și informații detaliate despre fiecare sesiune de curs, poate fi consultată online pe site-ul GPeC: https://www.gpec.ro/scoala-de-iarna-gpec/agenda/

Detaliile complete și înscrierile la eveniment se regăsesc în secțiunea dedicată Școlii de Iarnă GPeC 7-10 februarie 2024: https://www.gpec.ro/scoala-de-iarna-gpec/

Articol recomandat de sport.ro
FOTO Fostul jucător de la Real Madrid și-a tatuat numele copilului, apoi a aflat că nu el este tatăl
FOTO Fostul jucător de la Real Madrid și-a tatuat numele copilului, apoi a aflat că nu el este tatăl
Citește și...
Strategii de marketing pentru magazinele online. Cum să supraviețuiești într-o piață competitivă
Strategii de marketing pentru magazinele online. Cum să supraviețuiești într-o piață competitivă

Industria de eCommerce devine din ce în ce mai competitivă, iar magazinele online trebuie să își adapteze strategiile pentru a rămâne relevante și profitabile.

Primele evenimente de la GPeC 2025 - ediția de 20 de ani- au fost anunțate: Școala de Iarnă, GPeC Proficiency și GPeC SUMMIT
Primele evenimente de la GPeC 2025 - ediția de 20 de ani- au fost anunțate: Școala de Iarnă, GPeC Proficiency și GPeC SUMMIT

PARTENERIAT | GPeC este considerată cea mai importantă serie de evenimente de E-Commerce și Digital Marketing din Europa Centrală și de Est, iar organizatorii au anunțat deja primele evenimente din 2025 care marchează ediția aniversară de 20 de ani.

Black Friday 2024: Ce oferte pregătește eMAG pentru români și care sunt categoriile vedetă
Black Friday 2024: Ce oferte pregătește eMAG pentru români și care sunt categoriile vedetă

Cu doar trei zile înainte de cel mai așteptat eveniment de reduceri al anului, aflăm ce produse vor fi la ofertă, ce buget au alocat românii și cum îi sprijină eMAG cu opțiuni de rate și livrare rapidă.

Recomandări
Cum s-a adaptat un liceu de top din București la învățământul modern. Elevii de a 12-a vin la școală doar 3 zile pe săptămână
Cum s-a adaptat un liceu de top din București la învățământul modern. Elevii de a 12-a vin la școală doar 3 zile pe săptămână

Unul din cele mai bune licee din București, Colegiul Național Gheorghe Lazăr, a simțit că trebuie să se reinventeze. În urmă cu patru ani directoarea a gândit un proiect pilot îndrăzneț, mai apropiat de cerințele actuale ale învățământului.  

TAROM și-a
TAROM și-a "pensionat" o parte din flotă. Soartă grea pentru unele avioane Airbus A318

Avioane Airbus care au aparținut flotei TAROM au ajuns la fier vechi. Două dintre acestea au fost dezasamblate de noul proprietar direct la Otopeni.

ANIMAȚIE GRAFICĂ. Cum s-a produs carambolul cu 12 mașini de pe A3. „Treceau pe lângă mine și se învârteau”
ANIMAȚIE GRAFICĂ. Cum s-a produs carambolul cu 12 mașini de pe A3. „Treceau pe lângă mine și se învârteau”

Scene de infarct joi dimineță pe autostrada A3, între București și Ploiești. 12 mașini s-au izbit că niște popice într-un carambol care a forțat autoritățile să activeze planul roșu de intervenție.